Spaiky schreef:
Zelf denk ik misschien iets met de stroom kabel die van achter naar voor ligt. Zou dit kunnen?
Moggûh Spaiky.
Ja dat kan en dat zou betekenen dat als ie ertegenaan heeft gehangen dat dan alle plastic eraf geschroeid is en dus je kabel bloot ligt en waarschijnlijk dan de hele tijd ergens tegenaan tikt en kortsluiting maakt.
Als dat niet is word het toch verder zoeken.
Succes,maar komt vast goed voor je vertrekt.
- Login of registreer om te reageren
RE: Problemen na vervanging uitlaat
Ingediend door Spaiky op wo, 09-07-2008 00:10
Getsie, dit komt nu ff slecht uit. Moet me ff van het hart, voor ik kan slapen
Maandag ga ik op vakantie naar Zuid-Frankrijk, en vandaag wilde ik graag mn huidige uitlaat (standaard 1000cc, met openlucht filter, aangepaste naald en zonder LCB) vervangen voor een LCB met Pleymini uitlaat, welke eigenlijk voor mn 1340cc bestemd was. Aangezien ik een half stage 1 kitje had (openlucht filter en andere naald) en ik toch een LCB had liggen, wilde ik deze nog ff monteren voor ik naar Frankrijk zou rijden.
Dus vandaag lekker begonnen (rond 18.00 uur), nu net rond 23.00 uur weer klaar met alles. Heel geklooi, heb nu de LCB erin gehangen, plus een inlaatspruitstuk van een Hif44, waar ik mn eigen HS4 op gezet heb. Verder een linkpipe van voor naar achteren, en achteraan de playmini eraan gehangen. Geluidje klonk lekker, maar hij liep niet echt lekker, beetje stilvallen, inhouden. Maar volgens mij komt dit omdat ik het mengsel er nog ff op aan moest passen, of anders dat ie nog koud was, en ik de choke niet lekker aangesloten had, waardoor deze moeilijk te gebruiken was..
Maar goed, ik moet morgen wel weer naar mn werk, dus ff kijken hoe hij het houdt. Dus instappen, rondje rijden
Maar ik wilde ook ff stukkie snelweg proberen, aangezien ik dat morgen ook moet (14 km). Maar toen begonnen het probleem. Wilde de snelweg opdraaien, valt alles uit. Totaal geen stroom meer Accu pluskabel eraf gehaald, en opnieuw erop gezet, toen kon ik weer starten en wegrijden. Maar zo gauw ik de 4 had bereikt, wat ff duurde, viel hij weer stil. Toen had hetzelfde grapje geen zin. Weer stekker eraf en weer erop, startmotor wilde wel 1x ronddraaien, maar viel daarna weer helemaal stil
Ik snap niet wat mijn reparaties hiermee te maken zouden kunnen hebben. Het rook niet super fris onder de kap, maar ik dacht dus dat dit kwam door enige lekkega van benzine en/of olie binnen het motorruim, durende de klusavond
Hopelijk is er niks doorgebrand ofzo... maar dan zou hij het ook niet moeten kunnen doen bij herplaatsen van de stekker....
Iemand anders misschien een idee? Het is nu te donker om verdere dingen te kunnen bekijken, maar ik meost ff mn verhaal kwijt, want ik baal.... Gelukkig was er een super aardige Volvo-rijder, die mij naar huis gesleept heeft. Top gozer!
Zelf denk ik misschien iets met de stroom kabel die van achter naar voor ligt. Zou dit kunnen? Dat de nieuwe uitlaat er tegenaan hangt ofzo, en dat hij het daarom nu niet meer doet, omdat de demper/buis heet was geworden en deze beschadigt heeft? Of zouden er andere oorzaken kunnen zijn die ik morgen/vandaag zou kunnen checken?
Eerst morgen maar weer eens met die stomme trein naar mn werk..... Getver!