Kruimelpad
raar probleem 1300i
RE: raar probleem 1300i
Ingediend door Dirk op do, 20-11-2008 20:07
draad breukjes :-) en vooral op de meest lullige plaatsten waar je ze vooral niet ziet. komt regelmatig voor o.a. bombine en ook bij spi draad- zelfs stekker vliegwiel sensor. motor laten lopen.... als dat nog lukt. en draadjes wiebelen.
(en ja nu gaan er mensen roepen.....meten!...tuurlijk..maar ook zonder je multimeter kan het)
- Login of registreer om te reageren
weet niet in hoeverre dat op een injectie motor van toepassing is maar heb ongeveer hetzelfde probleem en heb me laten vertellen dat het aan m'n carburateur ligt die een revisiebeurt nodig heeft....
dit zijn mijn 'simptomen'(hoe schrijf je dat ook alweer )
- meestal als ik van de snelweg kom en ineens stil sta (afslag+stoplicht) slaat tie af en moet ik opnieuw starten
- als ik rij met weinig toeren, en een tijdej ongeveerevenveel toeren maak slaat hij ook soms af en dan duurt het meestal een tijdje voordattie weer start....maar hij start wel altijd
- koude start gaat in principe goed maar moet eerst mn choke uittrekken en dan tijdens het starten de choke (bijna helemaal) in drukken..en dan weer ff gasgeven anders slaattie af
hoop dat je er wat aan heb
suc6 groeten Cas
- Login of registreer om te reageren
RE: raar probleem 1300i
Ingediend door chriz op za, 15-11-2008 10:27
Ik heb het hele forum al nagezocht maar kon hier over weinig info vinden.
Ik heb een mini 1300i uit 94 spi en heel soms wil die gewoon niet starten.
Alles draaid rond en klinkt goed maar hij slaat gewoon niet aan en meestal is dat als ik daarvoor een beetje door gereden heb en dan moet ik eerst een tijdje wachten en dan slaat hij aan.
Gebeurd ook regelmatig als hij een nachtje stil gestaan heeft. snap er niks van want hij rijd echt super goed.
alvast bedankt.
Chriz