Dat zijn breekbouten... Die zijn speciaal gemaakt om af te breken, zodat je het stuurslot er niet af krijgt als je van kwade zin bent. Helaas ook niet als je van goede zin bent.
De verschillende manuals geven aan dat je ze met een hamer en een beitel of een drevel los moet kunnen tikken, maar dat zijn dezelfde handleidingen die melden dat je de tank moet "losmaken van de rubber afdichtring op de carroserie", iets wat bij mij anderhalf uur duurde.
Je kan eens proberen bij de praxis, daar hebben ze van die speciale tangen die je ook wel eens op de 'waauw mike' zenders ziet (tellsell enzo).
Dat zijn tangen die volgens de reclame geen probleem hebben met platte gladde en ronde oppervlakken. (op de teevee gedemonstreerd door de tang aan een buis te slaan en er aan te gaan hangen... je ziet nog net niet wanneer de tang breekt )
- Login of registreer om te reageren
RE: Rare bouten
Ingediend door spike op ma, 11-11-2002 18:39
Van het weekend was ik bezig om een mini te strippen. Nu kwam ik het volgende tegen. Het framepje van de koppelings - rempendaal en waar je stuuras aan vast zit, die zitten normaal met een raar soort bouten vast(zeskantkop op een bollentje ) Je raadt het al zeskantkoppen waren eraf. Met de slijptol kan ik er niet bij. En de moeren zitten in een strip van gelast.
Iemand nog tips!