Of dat je hrc kapot is of niet... kon je evt zien aan het feit of die pot nog vol was of niet. Een revisie kan.. maar ik denk dat je beter ( als hij idd kapot is ) een "nieuwe" kan aanschaffen.
Een foto van die "connector" zegt meer dan duizend woorden
- Login of registreer om te reageren
RE: Remmen..Hrc vervangen...volgende vraag.
Ingediend door the Mincredible op za, 04-06-2011 14:13
Hey allemaal!
Ik heb ondertussen de leidingen (bijna) allemaal vervangen.
En zoals dat bij klussen gaat...het ene euvel is overwonnen staat het andere al weer te wachten.
Sinds gisteren avond heb ik gezocht op "ons"forum en kom de problemen en oplossingen tegen maar...
Natuurlijk heb ik nu zoveel gelezen dat ik zelf niet meer weet hoe en wat.
Toen ik m'n mini aan het restaureren was kwam ik bij het demonteren van de HRC "nattigheid" tegen.
Zowel de bekleding (die hard was) en mijn lak (in het motorgedeelte) was naar de knoppen.
Wil dit betekenen dat
-mijn HRC naar de knoppen is?
-iemand heeft gemorst met het bijvullen van remolie?
Daarnaast mis ik volgens mij nog wat pakkingen en rubbertjes
heeft iemand (theo) een overzicht/afbeelding van zowel de hrc als de remdrukverdeler?
Liefst een montage voorbeeld/afbeelding/tekening:D
Om dan nog niet te beginnen over die "connector" of verdeler die m.b.v de banjo bolt olie verdeeld LV en RV.
Die connector of whatever is dus ook naar de kl*te door een montage foutje...
wie heeft er toevallig nog eentje liggen in de buurt van stein (limburg) :D
graag reacties
alvast bedankt!