Hoi Theresia,
Kun je het pedaal niet meer intrappen, of kun je hem helemaal intrappen en gebeurd er niks?
Als je het pedaal in kunt trappen en er gebeurd niks, dan kan het toch aan de cilinder liggen. Je geeft aan dat een maand geleden de cilinder vervangen is. Is de hoofcilinder vervangen, op het schutbord, of de hulpciinder, op het koppelingshuis? Het kan namelijk zijn dat de andere cilinder nu de geest gegeven heeft.
Is de slang ook vervangen? De koppelingsvloeistof heeft er namelijk ook een handje van om rubberslangen aan te tasten, waardoor deze op kunnen gaan zetten, i.p.v. de vloeistof door te sturen.
Groeten, Bram
- Login of registreer om te reageren
RE: schakel/koppeling probleem bij mini uit 1993
Ingediend door Dragonfly op do, 13-02-2014 14:28
Hoi,
Ik heb wat rond gezocht op het forum, maar ik kan hier geen info over vinden:
Sinds gisteravond kan ik mijn koppeling niet meer intrappen(zelfs niet met veel druk). Ik rij elke dag met de mini, en tijdens het rijden kon ik opeens de koppeling niet meer gebruiken en niet meer schakelen. Daarbij hoorde ik ook wat krakende geluidjes. Het motortje loopt stationair zonder problemen. En de schakelpook kan ik als het motortje uit staat gewoon bewegen(de koppeling niet).
Ps. Een maandje terug heb ik nog de koppelingscilinder laten vervangen omdat de oude lekte.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen en tips heeft.
Groetjes Theresia