Kruimelpad
Schokbrekers
RE: Schokbrekers
Ingediend door Arie B op za, 21-01-2012 16:38
Kan me ook eigenlijk niet voorstellen dat het aan de dempers ligt(maar zoveel verstand heb ik er ook niet van). Ik zou ook voor dezelfde optie gaan als Risky, kijk eens naar je veerbollen.
Weet niet of je hi-lo's hebt ipv trompetten, misschien is er daar wat veranderd?
Het beste is natuurlijk om e.e.a. op te meten. Is de ene schokbreker idd veel meer ingedrukt dan de andere?
- Login of registreer om te reageren
Dit heeft niets met de schorbrekers te maken, ik denk dat het uiteinde van de trompet uit je draagarm is gegaan toen de schokbrekers vervangen zijn. De trompet zit aan je veerbol vast.
hier kan je hem zien zitten, ziet er wel ies anders uit bij jou waarschijnlijk omdat je geen hi-lo's hebt
- Login of registreer om te reageren
Ah, jullie hebben gelijk denk ik! Ga zo kijken. De kogel zal uit zn kommetje gegaan zijn. Die arm die hoort natuurlijk nooit zo hoog te komen, met of zonder schokbrekers... dom van me.
- Login of registreer om te reageren
RE: Schokbrekers
Ingediend door RW op za, 21-01-2012 15:03
We hebben een probleem met de schokbrekers. Nieuw subframe achter gemonteerd. Kennelijk hebben we iets verkeerds met de schokdempers gedaan. Linkerzijde ligt het spatbord nu op de band, rechts niet, hier staat de auto eerder te hoog.
Het zijn rode dempers. Hebben we de instelling verknald? Hoe stellen we dat weer goed in? Gewoon draaien aan de bovenste buis van demper? En hoe krijgen we ze gelijk?