O ja, ook nog vergeten; er is aardig wat benzine in die gasklep/inlaatspruitstuk gekomen.
Kan het dna zijn dat je mini "verzopen"is en dat hij het niet wil doen?
Moet je dan automatisch nieuwe bougies erin zetten of is het beter om de auto een dagje te laten staan zodat allebenzine verdampt is?
- Login of registreer om te reageren
RE: SPI fuel pressure regulator probleem
Ingediend door Fazerray op di, 26-10-2004 16:26
Ik wilde vandaag mijn K&N Cone filter wisselen voor mijn originele luchtfilter.
Ik wilde wel eens kijken hoe zo`n injector eruit zag, dus heb ik deze los geschroefd.
Heel leuk, totdat ik besloot om het fuel pressure regulator uit elkaar wilde halen.
Dat lukte fantastisch, maar toen ik h`m weer terug in elkaar had zitten en mijn auto wilde starten, spoot de benzine recht omhoog!
Kortom, ik heb dat ding dus niet goed in elkaar zitten........
Ik heb even voor de duidelijkheid een foto geplaatst;
Het gaat dus om die onderdelen die op de kleppendeksel liggen.
Het lukt me dus niet om alles goed in elkaar te zetten;
-Hoe moet je bv. die rode valve erin stoppen; met het kogelscharniertje naar boven of naar beneden?
-Hoe moet je dat zwarte stuk plastic bevestigen?
- Op het eerste en tweede onderdeel is een "H" erin gezet. Is dat ergens goed voor?
- In Haynes staat dat ik ook de injector housing eruit moet halen. Is dat nodig?
-Wat is uberhaupt de beste manier om het weer in elkaar te zetten?
Please, help me!
PS. Ik heb de injector er ook uit gehad en deze met perslucht voorzichtig schoongemaakt. Dat kan toch gewoon of was dat (ook) geen slimme zet?
Bij de twe draden die uit de injector cap komen is het toch zo dat zwart "- " is en wit "+"?