Ehhmmm. Heb niet zo veel verstand van servicebeurten. Over het algemeen is het bij mij repareren wanneer het kapot gaat. Maar dat kan ik niemand aanbevelen.
Om dus toch wat zinnigs te zeggen: Wanneer is het de laatste keer geweest dat er iets aan gedaan is?? En wat is er toen gedaan? Als dat pas is, zou ik me geen zorgen maken (ik las dat ie net zo goed als helemaal gevuld is met nieuwe olie ).
Als je toch wat wilt doen is het natuurlijk wel een mooi punt om de hele mini eens na te lopen(of beter: vernieuwen), op alle periodieke onderhouds punten. Vooral als je je tot nu toe misschien steeds beperkt hebt tot bepaalde punten. Dan weet je vanaf nu ook hoe die ervoor staat, en kun je verder het boekje aanhouden met periodieke beurten.
De onderhouds punten kun je vinden in de Haynes, (je hebt een i-mini geloof ik he??)
Ik ga hierbij wel uit dat je het zelf doet. Garages doen dit soort dingen denk niet zo snel. Vooral "huidige" garages niet. Minicentres zijn een ander verhaal, maar denk toch nog dat een "grote" beurt zich daar beperkt tot een aantal (grote) punten... Maar zoals gezegt heb ik daar geen ervaring mee... Iemand???
- Login of registreer om te reageren
RE: Split: Speciale aandacht bij de ton?
Ingediend door Hazerswoude-dirk op vr, 10-05-2002 23:58
Bert, wat denk jij, mijn mini heeft 93.000 km gedraaid.
Word het dan tijd voor een super beurt of moet ik hem gewoon even een grote beurt geven wanneer hij die ton over schrijt