strat niet na kop revisie

default

RE: strat niet na kop revisie

Na al anderhalf jaar lid te zijn van de MSC kan ik eindelijk op de website.
Ik ben zel met een restauratie bezig van een jet black uit 1988 en ik ben nog geen 18. Ik ben al werkende bij een garagebedrijf maar ik wil; atijd alles zelf oplossen :P

Me oom woont in hellevoet en heeft ook een rood minitje deze die veel elende geeft.
er is totaal al 3 keer een blok gewisseld nu was de kop aan de beurt.
zie mijn verhaal hier onder.

Nu heb ik weer een probleem ik heb een ''oude cilinderkop'' van een a+ motor gereviseerd (nieuwe seals, kop gevlakt, kleppen ingeslepen etc) en gemonteerd(9) kopbouten. Alles teruggebouwd en toen gestart. Motor draaide naar mijn mening erg licht rond, maar wilde niet aan slaan, geen pruttel. Kan het zijn dat een A+ kop niet op een std 1000 blok past? Benzine toevoer en vonk lijkt in orde, onsteking is niet los geweest.
Op welke aansluiting op de vlotterkamer moet de overloop? de "hoger geplaatste"of de "lager geplaatste"?
Wat kan dit zijn?????

[size=75:1h4n3e1a][Reclame verwijdert-Demelza][/size:1h4n3e1a]

default

RE: strat niet na kop revisie

overloop moet op de onderste tule van de vlotterkamer.
bovenste is aanvoer.

wat betreft licht draaien:
al compressie gemeten
onstekingsvolgorde juist (kabels)

default

RE: strat niet na kop revisie

Mini Martin schreef:
overloop moet op de onderste tule van de vlotterkamer.
bovenste is aanvoer.

wat betreft licht draaien:
al compressie gemeten
onstekingsvolgorde juist (kabels)


welke ontsteking volgorde.
en wie heeft er nog meer tips?

RE: strat niet na kop revisie

voor onstekingsvolgorde eventjes de zoekfunktie gebruiken, kwam pas nog langs op het forum

een A+ kop zou wel moeten passen als 'ie van een 1000cc A+ afkomt. Of een 1275 kop ook past weet ik niet.