ik ben ff benieuwd hoe draai jij het stationair terug op een injectie mini??
daar is toch niks aan af te stellen.
het lijkt mij dat ie of vals lucht aan zuigt of dat de ecu gereset moet worden
- Login of registreer om te reageren
ik ben ff benieuwd hoe draai jij het stationair terug op een injectie mini??
daar is toch niks aan af te stellen.
het lijkt mij dat ie of vals lucht aan zuigt of dat de ecu gereset moet worden
idd
hij heeft de 500 eurie ECU die je real-time met de laptop kan aanpassen
weinig schroeven op je carb met zo'n injectie
het lijkt op valse lucht, maar als je een programmeerbare ecu hebt??(geintje toch?) dan zou ik evn naar een pro gaan en dat ding laten afstellen..
Zit je de connector van je gaskleppositiesensor er wel goed op? Dat kan ook ongeveer zo'n probleem opleveren.
Alco
en aan welke schroef heb je dan gedraaid vraag ik me dan af...
robert
Let erop dat je gaskabel niet op spanning (lees te strak) staat...
Terug gedraait mbv dde gaskabel gewoon iets losser gezet! Maar ik heb gehoord van de ecu resetten door mijn accu 24 uur los te kopelen!Is dit verstandig/nuttig of haalt het niks uit! Tevens is mijn auto gister overhit geraakt.
Als je de gaskabel verkeerd afsteld dan klopt ook de stappenmotor niet meer. Kan ff niet precies uitleggen wat ik bedoel, maar misschien dat iemand anders het beter kan.
RE: Toeren!
Ingediend door MiniJoey op wo, 27-07-2005 00:16
Mijn Mini (94 1.3. i) Draait stationair erg veel toeren.
ZOn 2000! Ik heb m al terug gedraait maar nu draait ie er onregelmatig! Zelfs als ie warm is! Hij draait tussen de 2000 en 1000 toeren op en neer!Als of ie m steeds bij wilt draaien>?
Is dit normaal? Dit doet ie zowel met koude als warme motor