verdelerkap AUTOMAAT 1000cc HLE '84

RE: verdelerkap AUTOMAAT 1000cc HLE '84

Ik ben op zoek naar een verdelerkap en wel voor een AUTOMATIC 1000cc HLE uit '84.

Kan iemand mij vertellen waar ik deze kan krijgen. De "betere" minidealers sturen mij telkens de verkeerde |:( in de veronderstelling dat het gestuurde onderdeel past op een automaat! Echter, deze is telkens té groot.

Wie o wie kan mij vertellen welke ik moet hebben. Ik heb de zoekfunctie al gebruikt, maar nergens info over de automatic. Mits ik niet goed heb gezocht :x

Misschien kan ik gelijk van de gelegenheid gebruik maken om te vragen of misschien niet iemand deze te koop heeft voor mij :P

Groeten Carel

Beste Carel,

Ik denk niet dat het ligt aan het feit dat het een automaat is maar dat er misschien een ander type verdeler in zit. Volgens mijn onderdelen boek zijn er meerdere type verdelerkappen mogenlijk.

De meest gebruikte zijn lucas of ducellier verdelerkappen. codes zijn voor lucas ( gdc142 of gdc1560 en voor ducellier( gdc214)

suc6 ermee. gr ricardo

Hey Ricardo,

Bedankt voor je reactie, ik ga morgen na mijn afstuderen mijzelf gelijk trakteren op een nieuwe. Mits ik slaag :P

Thanx

Die kappen zijn ook gewoon te krijgen bij de gewone auto-onderdelen toko's, het voordeel is dat er vast wel een bij je in de buurt zit. Dan kan je dus meteen zien of het de goeie is.