wat zit er in.bij een vento zit in het midden een grote dop waar het druklager tegen zit .bij een gewone zit een grote platte ring achter een clip.
- Login of registreer om te reageren
wat zit er in.bij een vento zit in het midden een grote dop waar het druklager tegen zit .bij een gewone zit een grote platte ring achter een clip.
Ingediend door minix op zo, 16-10-2005 02:52
ik weet niet wat erin zit nog niet opengemaakt.Ik wil eigenlijk gewoon nieuwe platen kopen en dan open maken en vervangen.Iemand zal toch wel weten wat erin hoort aan de hand van motor type en bouwjaar?
Ingediend door minix op zo, 16-10-2005 09:02
bedankt voor de info,dan koop ik een verto setje.
Vervang dan ook gelijk de drukgroep en drauklager... Als die kapot gaan moet je weer opnieuw beginnen met alles te demonteren..
Scheelt een hoop werk en ellende...
Dat moet Verto zijn voor dat bouwjaar, maar je kan het checken aan het type slave-pump, staat die op een plaatje op het koppelingshuis of is het eentje met een veer dat dicht tegen de motor staat.
Ik zeg dit maar omdat je nooit weet wat voorgaande eigenaars soms allemaal deden om hun Mini rijdende te houden.
RE: verto of non verto voor 1000 van 89
Ingediend door minix op za, 15-10-2005 21:05
ik moet mijn koppelingsplaten vervangen maar ik weet niet welke ik moet hebben.mijn mini is van bouwjaar 89 en is een 1000cc.