wat is je setup? (stage 1 bijv. naald etc).
Als je auto niet geheel standaard meer is, kloppen de standaard gegevens toch niet meer.
Ik heb bijv. een stage 1 1275, welke op 16 graden staat. Standaard moet hij op 8 graden, maar dan trekt hij voor geen meter.
Je moet trouwens eerst je ontsteking afstellen, dan je mengsel daarop aanpassen.
en of mijn vacuum vervroeging 100% werkt weet ik ook niet ,want ik heb ook geen juiste grafiek kunnen vinden om mijn vervroeging te kunnen controleren.
Draai de vacuuumunit anders van je onsteking af, en zuig aan het slangetje, de nokjes moeten dan bewegen, en je moet er geen lucht door kunnen zuigen.
WOuter
- Login of registreer om te reageren
RE: vervroeging+vooronstening 1275 A
Ingediend door nicky2 op za, 01-02-2003 15:54
hallo
Wie kan mij helpen met mijn vooronsteking van mijn mini.
Ik heb genoeg informatie gevonden over de vervroeging en vooronsteking.
Maar niet het juiste nummer wat ik natuurlijk weer heb .
het is een mini uit 1991 met carb motor nr 12A2Ag01 110306.
ik heb wel een motor nummer gevonden dat heel er in de buurt kwam.
Dat was het nr 12A2AF53 en volgens dit boek moest ik met vacuum los,
1500 t/min op 5 graden voor het BDP.
maar met deze afstelling reed mijn mini niet lekker,hij was erg sloom boven in toeren,en hield dus in
daar voor stond hij op 8 graden vacuum los 1500t/min. hier mee reed hij iets beter en klint messchien gek of niet, mijn bougie's krijg ik allen op deze stand mooi koffie bruin, want wit uitgeslagen is volgens mij ook niet goed
en of mijn vacuum vervroeging 100% werkt weet ik ook niet ,want ik heb ook geen juiste grafiek kunnen vinden om mijn vervroeging te kunnen controleren.
en als ik mijn strobo lamp op de krukas richt dan moet dat punje toch bijna stil staan. Bij mij schokt hij een beetje is dit goed
dus Wie o Wie heeft voor mij AUB de JUISTE afstelgegevens van de voor onstekingen en vervroeginskaratrastiek? (tabel) van een 12A2Ag01 help
ik durf er gewoon niet mee te rijden want mijn kop is gloedje nieuw.
en zuipt zowat geen olie voor een mini
alvast erg bedankt nicky racing green 1275