Kijk, dit is nu zo'n situatie waarin je ermee gediend bent wanneer je een goede relatie met een leverancier in ons eigen land hebt opgebouwd, door daar al je spullen te bestellen die je nodig hebt. Zo iemand helpt je ongetwijfeld uit de brand. Uit ervaring weet zo iemand waar hij je het best mee helpt.
Dus, als je zo'n relatie hebt, is het niet zo moeilijk.
In het andere geval kan je de websites van de leveranciers in ons land raadplegen of ze de onderdelen die je hebt gekocht in hun assortiment hebben. In het positieve geval zou je het kunnen aandurven om te bellen met de vraag of ze je een zakje vet kunnen leveren.
En anders, toch maar bij de oorspronkelijke leverancier te rade gaan.
- Login of registreer om te reageren
RE: Vet in de veerkogel/knuckle joint
Ingediend door JelleS op ma, 06-07-2015 13:34
Hallo allemaal,
ik ben druk bezig met de restauratie van mijn Red Hot uit 1988, en ik ben inmiddels bij het subframe aangekomen. En van de eerste dingen die je dan doet is de veerkogels, trompetten en veerbollen er uit halen. Subframe staat mooi strak in de Hammerite inmiddels en het opbouwen is begonnen. Ik heb nieuwe veerkogels gekocht, maar bij het vervangen viel er een op de (vieze, stoffige) grond. Ik heb het vuil er allemaal afgeveegd maar dat betekende ook dat veel vet verloren ging. Omdat ik geen zin heb om over een half jaar weer de boel uit elkaar te moeten halen wou ik toch een beetje extra vet weer in het cupje doen. Maar ik heb geen idee wat het rode vet is dat in de cup en aan de veerkogel zit. Zoeken hier op het forum en op de engelse fora leverde ook weinig op, behalve Castrol LM en Exxon LHC 220. Maar beiden zijn niet of zeer moeilijk verkrijgbaar. Andere optie is een hele nieuwe knuckle bestellen, maar dat is ook een beetje zonde van de oude. Kan iemand mij hiermee helpen? Zou heel mooi zijn!
Groeten,
Jelle