Even een flappydisk(of lammellenschijf of hoe je het ook noemt) op de haakse slijper en slijpen maar.
Pakking ertussen en de boel is weer gasdicht. Of vloeibare pakking ertussen, heeft sterker vullend vermogen. En eerst eventueel met een baco de flens iets bijbuigen en het laatste beetje slijpen.
WAT KWIKFIT VERTELD KOST ALTIJD GELD!!
- Login of registreer om te reageren
RE: Vlakken katalysatorkop
Ingediend door Bas op di, 17-05-2005 15:41
Beide koppen van mijn katalysator zijn wat krom waardoor de uitlaat niet geheel luchtdicht is. Nou was ik van plan op deze koppen te laten vlakken (waar ik dat kan laten doen is een questie van rondbellen), maar bij de Kwikfit (kwam er toch langs) vertelde ze me al dat ze er altijd meteen een nieuwe op zetten. Dit wordt meteen een duurder verhaal lijkt me.
Wat ik me nu afvraag: is het aan te raden om een katalysator kop uberhaupt te vlakken? Ik kan me voorstellen dat de koppen te dun worden en de boel daar bij het raken van een hobbeltje (wat helaas vaak genoeg voorkomt) afbreekt. Dus vlakken of een nieuwe?
Thanks.