als je vlotterkamer overloopt komt dat doordat je vlotter blijft hangen. Dat komt doordat er vuiligheid onderin zit dan blijft de naald hangen en werkt je vlotter niet meer. FF je vlotterkamer er ondervandaan halen en alles goed schoonmaken en weer in elkaar zetten. Als je dat teveel werk vind kan het ook wel is helpen door op je vlotter kamer te tikken met de achter kant van een grote schroevendraaier of met een plastic hamer. Alleen als je dit doet heb je kans dat het probleem weer terug komt doordat het vuil er niet uit is maar ff los zweeft en later slaat het weer neer en heb je hetzelfde probleem
- Login of registreer om te reageren
RE: Vlotterkamer loopt over
Ingediend door .calibre op zo, 10-08-2003 20:00
zopas ff een probleem gevonden, en dit zou moeten gefixt worden tegen MITP.
probleem is dat als ik mijn contact opzet (de benzinepomp slaat dan aan, std su pomp)dan loopt de vlotterkamer over langs de overloop, enkel de rechts carbu(HS2) de links heeft het ook gehad maar prob. is verdwenen. al deze stukken zijn nieuw dus het zou mij verwonderen dat er al iets stuk zou zijn.
daarstraks mijn oude vlotter erop gezet en zelfde probleem, snel naar huis gereden, motor uitgezet, ff wachten, contact terug op en kijken naar een lek, en niks lek meer?????? sraar man! heb wel gemerkt dat er witte spikkel in het motocompartiment zijn aan de lekkende kant dus deze lekt al langer vrees ik. iemand een idee? of zelfde probs? C YA @ MITP