waar kan ik zekeringen voor een mini 1000 e uit 88 krijgen

RE: waar kan ik zekeringen voor een mini 1000 e uit 88 krijgen

hallo, helaas doen mijn knipperlichten het nu al niet meer na twee dagen eigenaar te zijn van bovenstaande auto!!! ik denk de zekering, of iemand zei het relais?? weet iemand a) waar het probleem waarschijnlijk zit en b) waar ik de evt zekering kan halen??

mvrgr Hendrik

hoi, de zekeringne kan je bij elke auto handelaar halen als deze gesprongen is haal je hem er gewoon uit en dan ga je er daar mee naar binne en ga je naar buite met een nieuwe

dank je, weet je ook waar de zekeringkast zit??
mvrgr

hoihoi
de zekering kast zit onder de motorkap, weet niet precies waar maar dacht tegen het tussen schot of wel tussen de binnen kan en de motorruimte

groetjes
pjé :+)

Rood omcirceld is de zekeringskast:

Daarnaast zitten er nog een aantal zwevende zekeringen.

hendrikbremer schreef:
hallo, helaas doen mijn knipperlichten het nu al niet meer na twee dagen eigenaar te zijn van bovenstaande auto!!! ik denk de zekering, of iemand zei het relais?? weet iemand a) waar het probleem waarschijnlijk zit en b) waar ik de evt zekering kan halen??

mvrgr Hendrik

Grote kans van slagen bij een tankstation, maar dan niet langs de snelweg maar gewoon in het dorp. (als je in een dorp woont natuurlijk) Die hebben vaak verrassend veel bakjes en doosjes met dingetjes.

Overigens heeft jouw Mini maar 4 zekeringen, en zou de richtingaanwijzer samen gezekerd moeten zijn met de remlichten, achteruitrijlampen en de achterruitverwarming (volgens Haynes) dus als die het wel doen is het iets anders.

Succes!

Gr. Eef

Eef schreef:
hendrikbremer":e267zd46]Overigens heeft jouw Mini maar 4 zekeringen

Gr. Eef

[/quote:e267zd46]

4? Neem aan dat er nog wel meer rondzweven dan vier toch |:(

Mini's van voor '96 hebben een "zekeringkast" van 4 zekeringen zoals Tincu heeft laten zien op de foto. Ga maar zoeken, het is echt waar. Wat er verder aan accesoires nog "zwevend" gezekerd is, is bij iedere Mini weer anders.
Gr. Eef

ja ok... maar dan zijn we het eens .. dacht dat je bedoelde dat er enkel die 4 zijn.. :x

greetz

zowiezo is het handig om een klein voorraadje zekeringen in de buurt te hebben liggen. glas zekeringen zijn helaas niet overal meer te vinden.

oh ja... een pickup heeft slechts 2 (!) zekeringen, dus het kan altijd nog gekker met die mini's :)

~jw~