Even alles wat tussen jpg en de [/img] staat weghalen, dan werkt de foto als het goed is wel.
- Login of registreer om te reageren
Even alles wat tussen jpg en de [/img] staat weghalen, dan werkt de foto als het goed is wel.
Het lijkt op een van boven af aangezogen dellorto (valstroom). Die dingen kom je nog wel eens tegen op vw kevers. En in dit geval kan het ook een weber zijn, aangzien de uiterlijke en innerlijke verschillen gering zijn. Al met al is hier op het forum vast wel besproken waar die dingen wel en niet toe in staat zijn. Probleem is alleen niet de carb op zich. daar is nog wel aan te komen. Goedkoop wordt anders, maar goed. maar de echte problemen zitten in het spruitstuk. Hoe denk je daar aan te komen?
Waarom niet? Is best redelijk te doen hoor. Alleen zul je gewoon wat verschillende sproeiers in moetn slaan....
stationair is bijna niet te doen, of je moet er echt goed in zijn.. met een dynoyet in je achtertuin
Je bedoelt van beide jets? Kopje water is voeldoen bovenop het luchtfilter. kan je aan het water zien wat je doet en als ze redelijk goed synchroom lopen zijn er veel minder rimpels in het water. Anders kan je ook een vacuummeter van bijvoorbeeld een voetpomp pakken en die op de 2 vacuumaansluitingen van de carb zetten. Ik heb zelf namelijk voornamelijk aan dellorto's lopen prutsen op een Moto Guzzi en die hebben hetzelfde probleem/systeem Het is eigenlijk neiet veel moeilijker als een dubbele SU afstellen of een Holley 2 Barrel. Nog leuker is een 4 barrel, maar dan heb je 3 vacuummeters nodig!!!!
RE: Wat is dit voor een caburateur.
Ingediend door Tom t.K. op di, 11-01-2005 22:15
Dag mini vrienden,
Kent iemand van jullie deze caburateur?
Weet iemand wat het voordeel van deze caburateur is?
M.v.gr.
Tom,