Zelf had ik al de volgende dingen bedacht;
De onderste motorsteun rubbers (allemaal)
Krukas keering,
Schakelstang keering,
Aandrijfass hoezen, Alle vier (binnenste en Buitenste)
Hiff 44 pakkingen (vierkant 4 gaats), 2 stuks, [size=85:2oyew3zw]voor het terug monteren[/size:2oyew3zw]
uitlaat klemmen ophang beugels, Inclusief de 2 rubberblokken voor op het achter sub-frame.
Wat mis ik nu?
Gr Kevin
- Login of registreer om te reageren
RE: Wat is verstandig??
Ingediend door Kevin1203 op wo, 04-05-2011 02:22
Goeden dag,
Aangezien mijn sychroon messen een beetje heel erg versleten zijn, ga ik mijn complete bak vervangen, en tevens een ander diffrencieel gebruiken.
Nu ik dan toch mijn blok eruit heb, vervang ik gelijk alle pakkingen en keerringen.
Nu heb ik alleen het idee dat ik uit voorzorg nog meer kan doen, ivm dat ik er nu perfect bij kan onder de motorkap. Uiteraard het subframe en metaal delen behandelen//bijwerken maar dit valt wel mee, ziet er allemaal nog goed uit, maar wat kan ik nog meer doen?
Dan kan ik een bestellijst maken zodat ik voorlopig mijn motorkap dicht kan laten.
PS: Mijn uitlaatspruitstuk en uitlaat worden ook vervangen.
Alle adviesen zijn welkom. Alvast bedankt.
gr kevin