Je berekeningen kloppen niet (typo??) 170 hp ?? uit een Metro blok met een stage 1 kit ...
De 74 hp die je eerder noteert zullen beter kloppen
verder een aardige setup
FWIW,
Theo van den Bogaard
- Login of registreer om te reageren
Je berekeningen kloppen niet (typo??) 170 hp ?? uit een Metro blok met een stage 1 kit ...
De 74 hp die je eerder noteert zullen beter kloppen
verder een aardige setup
FWIW,
Theo van den Bogaard
Ik zie Kimini staan bij de berekeningen staan. Dat is een projectmini met een 16v blok erin (weet niet precies meer wat erin hing). Daar zal die 170pk vandaan komen. De 74pk is idd van Rob.
Ingediend door campr op wo, 05-01-2005 09:42
Sorry, dat had ik aan het einde van de file gezet omdat ik het interessante informatie vond waar ik nog wat mee ging doen. Heeft (jammergenoeg) niks met mijn mini te maken.
Rob
is al opgehelderd ..
http://www.kimini.com/
170 pk is natuurlijk wel leuker dan 74 op de Nordschleife
(misschien kun je er een html file van maken met een link ? ipv platte tekst)
groetjes,
Theo van den Bogaard
(gisteravond met de demontage van mijn Metro Gta blok begonnen ..)
Ingediend door campr op wo, 05-01-2005 10:17
Theo,
is misschien wel een idee ja, effe in Excell netjes maken en dan exporteren als HTML... Goed idee. Doe ik vanavond wel even, na het sleutelen (blok gaat er hopelijk vandaag in).
Rob
RE: Wat te verbeteren aan een 1000HLE?
Ingediend door campr op di, 04-01-2005 18:49
Ik heb nu al een aardig lijstje qua ophanging en motor. Er zijn ook nog plannen voor de toekomst.
Het lijstje is hier.. Let niet op de prijzen, soms zijn ze in ponden, soms in euros...:
link
Heeft iemand nog iets wat echt veel verschil gaat maken en niet (zo)veel kost? Het doel van de auto is als dagelijkse auto, en om eens in de maand op de Nurburgring Nordschleife te gaan krossen.
Rob