Lijkt mij niet dat het in de rembekrachitger zou zitten, omdat er geen verschil zit tussen wel of niet lopende motor. Je kunt proberen om ff de slang van je inlaatspruitstuk af te gooien en dan te proberen.
Ik verwacht eerder dat ergens de voeringen niet goed zitten. Heb je de remmen met de rijrichting mee gesteld?
- Login of registreer om te reageren
RE: weer een REM-uitdaging
Ingediend door Red Flame op za, 19-07-2008 12:30
ja ja ik heb gezocht, alles doorgelezen en niet gevonden wat aansluit bij mijn probleem...
In basis heel simpel, ik moet 2 tot 3 keer pompen om goede druk te hebben (keihard pedaal) maar nu komt ie:
als ik stilsta geen probleem, keihard pedaal, met of zonder lopende motor. ga ik rijden, dan een zwak pedaal.
setup: vanaf 89 remsetup, schijven vervangen voor trommels.
Voor Trommelremmen 4 nieuwe cilinders, nieuwe remvoeringen, nieuwe lagers in de hubs, ankerplaten zijn goed, nieuwe veren, stelnokken werken prima. vanzelfsprekend zijn ze strak gestald en ontlucht.
Achter Trommelremmen met nieuwe cilinders, en nieuwe voeringen, strak gesteld en perfect ontlucht.
verder heeft hij een rembekrachtiger, compleet nieuwe remleidingen, nieuwe banjobouten, nieuwe braided remslangen, hij is absoluut lekvrij en super ontlucht.
ook zijn de trommels helemaal rond...
Kan het zijn dat de vacuumslang van het inlaatspruitstuk naar de bekrachtiger lekt en dit als gevolg heeft???
wie heeft de briljante oplossing???