Hey, dat hangt er vanaf wat voor ontsteking je hebt...
veel water zal er niet in lopen als je je motorkap dicht doet. Als je het zeker wil weten kun je er even een plastik zakje omheen doen met een elastiek.
- Login of registreer om te reageren
Hey, dat hangt er vanaf wat voor ontsteking je hebt...
veel water zal er niet in lopen als je je motorkap dicht doet. Als je het zeker wil weten kun je er even een plastik zakje omheen doen met een elastiek.
Je kunt bij een automaterialen zaak gewoon deze onderdelen krijgen, meestal kunnen ze adh van je kenteken wel zien welke het moet zijn.
aan de hand van je kenteken, ik zou het niet doen, in de loop der jaren ben ik erachter dat ik echt geen kenteken doorgeef als ik voor een mini onderdelen nodig heb.
niet iedere mini houd zijn originele ontstekingspen, dus kan de kap anders zijn...
wat je hoogstwaarschijnlijk nodig hebt is de kap voor een Lucas verdeelpen die bevestigt word door middel van 2 clipjes
Dat is inderdaad waar, heb ik ook al eens gezien. Misschien ook beter om de oude kap mee te nemen of heb je die nu helemaal niet meer?
Bedankt voor de reacties!
Ik ga dit weekend toch maar de onderdeeltjes loshalen en meenemen naar die autozaak. Dan weet ik in iedergeval zeker dat ik het goede krijg ( gaan we maar van uit )
RE: welke verdeelkap&rotor?
Ingediend door Manon_G op vr, 14-05-2010 16:30
Hallo,
Mijn Rover mini uit 1986 heeft een nieuwe verdeelkap+rotor nodig.
Heeft iemand een idee wat voor soort of type ik hiervoor moet hebben?
Heb namelijk informatie opgevraagd bij een autozaak maar die man zegt dat ik het maar los moet halen en het dan mee moet nemen..
Maar lijkt me niet echt lekker als er water enz, inloopt omdat de verdeelkap en rotor er niet meer op zitten.
P.S. is een 1000 motorblok
Alvast bedankt!