de eerste, sleutelwerk is veel goedkoper dan plaatwerk...
maar hele remsysteem vernieuwen??? hoezo?? hebben we het alleen over de remblokken met schijven en cilinders achter met voeringen??? of moet ook de hrc eruit en eventueel leidingen??
als je leidingen eruit moeten heb je wel een probleem, kom maar eens bij de overgangen van koper naar rubber leidingen onder het motorblok...
- Login of registreer om te reageren
RE: Zelf repareren of wat meer betalen?
Ingediend door Schobbejak Design op za, 15-09-2007 19:44
Hallo
Ik sta voor een moeilijke keuze.
Ik weet een Mini Leyland 1300 uit 1993 staan met een carrosserie die perfect in orde is en met slechts 70.000 km op de teller maar het hele remsysteem moet vernieuwd worden inclusief handrem. En de motor verbruikt wat olie.
En ik weet een mooie Mini Cooper 1000 uit 1991 staan met een gereviseerd blokje dat volledig in orde zal zijn maar met hier en daar een klein roestplekje. (net onder de dakgoot en onderaan de deur wat bobels in de lak, al bij al enkele vierkante centimeter groot)
Nu sta ik voor de keuze tss de twee. De eerste is €400 goedkoper en ik kan er nog wat van af krijgen maar de tweede lijkt me perfect in orde op wat roest na.
Weet iemand wat ik ongeveer zal betalen om die eerste perfect in orde te zetten en of ik dat evt zelf kan doen (in open lucht zonder voorkennis)