zoek een uitlaat voor men 1275cc met carburateur

RE: zoek een uitlaat voor men 1275cc met carburateur

hallo iedereen

ik ben op zoek naar een nieuwe uitlaat voor men 1275cc blokje met carburateur en vroeg me af welke uitlaat hier het beste geschikt voor is
zit nu nog standaard in en uitlaat spruitstuk op
( hangt aan elkaar)of welke stukken ik zou moeten kopen want heb misschien nog een achterste pot een soort peco met 2 pijpen wie weet er raad of een goed voorstel en waar kan je deze beste halen ben van belgie

wat wil je?????

wil je gewoon een uitlaat?
neem dan een std vervanger

wil je meer power en een sportief geluid?
neem dan een ander uitlaatspruitstuk (lcb) en een RC40

en alle verhalen ten spijt geen enkele andere combo werkt zo goed als een RC40 aan een LCB op een 1275

tenzij je letterlijk je trommelvliezen kwijt wilt!

ben aan het twijfelen vind geen standaard uitlaat voor 1275cc of waar zoek je die best was aan het denken voor een RC40 ja heb al veel gelezen hier op het forum en dan zou ik een LCB van maniflow meten nemen en dan zo een rc 40 maar kan ik dan al beter geen stage 1 kit kopen voor 1275cc of zit er kwa prijs nog verschil in en wat kost dit allemaal ongeveer

Ben bezig met de ombouw van mn mini en heb een heel uitlaat systeem over.... Spagetti spruitstuk, rechte pijp en een demper. Maakt hoop herrie en vermogen is prima..... Ziet er allemaal prima uit verder. Interesse? laat maar weten....