Zwaar punt in schakelen 4 ---> 3

default

RE: Zwaar punt in schakelen 4 ---> 3

Onze mayfair '87 heeft een zwaar punt als je van 4 naar 3 terug wilt schakelen.
Dit ter hoogte van het midden van de schakelweg. De andere kant op (opschakelen) gaat hij probleemloos.

Verder nog een mooie klus aanstaande: Heb op cyl 1+2 0 bar compressie meer. Vorig jaar met defecte koppakking nog 3 bar bij compressiemeting. Maar helemaal niet is wel erg weinig :s


Iemand een idee? Groetjes Frits

RE: Zwaar punt in schakelen 4 ---> 3

heel simpel, je koppakking ligt eruit, altijd compressie meten met alle bougies eruit, grote kans dat je een aantal bar haalt als de naastliggende bougie er nog wel inzit...

kan ook dat er een klep verbrand is, maar dat merk je pas als de kop eraf is.

qua schakelen, grote kans dat je schakelpin scheef is, door een drempel ofzo, of dat je uitlaat in de weg zit.

succes!!!