achtersubframe mini 1971

default

RE: achtersubframe mini 1971

goeiedag,ik 2 oude mini's op de kop kunnen tikken om men derde verder op te maken.past een achtersubframe van een mini van 1971 op een mini van 1988? Met vriendelijke groeten kawamen

RE: achtersubframe mini 1971

achter dacht ik wel
voor iig niet wan een 71 is solid mounted en een 88 niet

RE: achtersubframe mini 1971

je gaat toch niet een 1971 mini slopen voor een 1988 mini? dat zou echt zonde zijn. een 2e hands subframe is nog best aan te komen. zou zonde zijn dat je voor zoiets een 71 mini zou opofferen....

RE: achtersubframe mini 1971

Ik zou eerder de 88er slopen om de 71er goed te krijgen! >:)

RE: achtersubframe mini 1971

'71-er maken joh... EN je houd weer een klassieker op de weg MET blauwe platen..

default

RE: achtersubframe mini 1971

maar ik heb 2 mini's van 1971. de ene van 1988 is bijna af.Met deze ga ik dan rondrijden. endan ga ik als hobby eentje van die van 1971 opmaken om hem met de tijd ook op de baan te krijgen. deze ga ik standard houden,met 1100 blok.miss dat het het blokje wat sneller wordt gemaakt >:) . Grtz

RE: achtersubframe mini 1971

vooraan is er inderdaad verschil. Maar is dit ook achteraan? Ik heb een achtersubrame van een chelsea (86?) en mijne van 72. Ik zie nu geen echt verschilt met het oog. zal straks eens alles nameten.

Verder kan je droge of natte frames kopen. Het droge is te verkrijgen in >91 en <91
wat is hier het verschil in?

RE: achtersubframe mini 1971

Achter zijn er ook wijzigingen geweest. Zo heeft de Mpi een andere uitlaatbevestiging en zijn er verstevigingen aangebracht.

RE: achtersubframe mini 1971

Mini Power schreef:
Achter zijn er ook wijzigingen geweest. Zo heeft de Mpi een andere uitlaatbevestiging en zijn er verstevigingen aangebracht.




ik heb alles nagemeten, en het lijkt mij hetzelfde.
iemand een idee waar ik aan kan merken dat het een later model is?

RE: achtersubframe mini 1971

Het gaat enkel om kleine wijzigingen...

zie ook:
link

RE: achtersubframe mini 1971

ik Zeg het heel voorzichtig hier. kun je die 88ér niet op papier laten afschrijven en zorgen dat de body van 88 de papieren krijgt van de 71ér O:) . zal vast wel commentaar gaan komen hier.

RE: achtersubframe mini 1971

ALs het volgens de legale manier gaat zal je weinig te horen krijgen...