E: Als je de zoekfunctie gebruikt kom je op een 5-tal topics waarvan uitsluitend over suicide doors gaan, ik meen me te herinneren dat de enige hier die dit daadwerkelijk op een mini gedaan had, de grijze minilimo was, leg daar je oor eens te luisteren.
Voor de rest no answers helaas. Wat betreft het knarsetanden had je een beetje gelijk, want waar lijkt dit nou op
Maar na verder lezen blijkt dat je ongeveer zo'n snuit in gedachten had
en een heel andere stijl uitging, en dan vind ik het weer heel intressant wat je gaat doen. Ik weet niet of je volledig de hotrodstijl uitgaat want dan kan je een top-shop bijna niet uit de weg, en enkele houten latjes om ook hogere dingen te kunnen laden. De zijkant met hout bewerken kan ook maar vind ik persoonlijk niet zo geslaagd
Wil je de stukken waar de achterlichten inzitten ook gaan aanpassen en zo ja zoals de mini pick-up of ook meer op z'n Amerikaans ?
Als je dit echt gaat uitvoeren wil ik je werkzaamheden graag volgen op m'n pick-up-site, tenminste als jouw wagen niet eerder klaar is dan die site
- Login of registreer om te reageren
RE: Hotrod-Pickup Mini
Ingediend door Turbomini op za, 07-05-2005 09:11
Hoi minifreaks( let op dit bericht gaan mini"puristen"van knarsetanden")
Ik ben het volgende van plan, heb hieraan al de eerste aanzet gemaakt:
Conversie van Clubman estate naar Pick-up.
Ik heb hierover wat vragen:
A- waar zit de "stijfheid"van de body bij de pickup?
B- Doet de APK moeilijk hierover, als het netjes gebeurt?
C- Is bezoek RDW noodzakelijk?
Verder gaat de neus geconverteerd worden naar voorbeeld Ford pick-up uit 54' enkele vragen:
D- gezien dat de lenkte/ breedte van de neus( meer overhang)wijzigt hier ook vraag C"is bezoek RDW noodzakelijk"
E- heefd iemand nog briljante ideen om de auto te voorzien van zgn "suicide-doors" (andere kant op scharnierend)
reacties kunnen reageren met de letter van de vraag,anders wordt het een bende op het forum.
Met vr. gr,
Lex( ex MG-metro Turbomini, is back in business!!)