Alles is mogelijk, maar het is verschrikkelijk veel werk lijkt mij!
Daarbij ook nog de relevante vraag, waarom zou je een al bijzonder model (Estate/Woody/Station) willen gebruiken voor de verbouw? (of je moet nog ergens een echte sloper hebben staan die als basis kan dienen)
Dan zou ik eerder kiezen voor een saloon en die grondig verbouwen
een saloon ombouwen lijkt me ook goedkoper, maar vast ook weer lastiger. De aanschaf van de genoemde modellen liggen al vele malen hoger. En het slopen er van ligt ook best gevoelig
Dan kun je beter een pickup project kopen. bij 1 van de sponsoren stond er 1 te koop voor rond de 6000,- euro geloof ik. Met APK. Dus gelijk rijden. Iets ombouwen en spuiten kost vele malen meer.(als je het goed doet )
RE: Ombouw
Ingediend door stoffel 84 op do, 02-06-2016 22:16
Ik heb een vraagje kun je een mini clubman / woody / station ook ombouwen naar een pickup of is dat echt te veel werk
RE: Ombouw
Ingediend door Arie B op vr, 03-06-2016 09:09
Alles is mogelijk, maar het is verschrikkelijk veel werk lijkt mij!
Daarbij ook nog de relevante vraag, waarom zou je een al bijzonder model (Estate/Woody/Station) willen gebruiken voor de verbouw? (of je moet nog ergens een echte sloper hebben staan die als basis kan dienen)
Dan zou ik eerder kiezen voor een saloon en die grondig verbouwen
RE: Ombouw
Ingediend door Joostini op di, 07-06-2016 13:15
een saloon ombouwen lijkt me ook goedkoper, maar vast ook weer lastiger. De aanschaf van de genoemde modellen liggen al vele malen hoger. En het slopen er van ligt ook best gevoelig
Dan kun je beter een pickup project kopen. bij 1 van de sponsoren stond er 1 te koop voor rond de 6000,- euro geloof ik. Met APK. Dus gelijk rijden. Iets ombouwen en spuiten kost vele malen meer.(als je het goed doet )