CooperGait schreef:
Zitten er gespoten of standaard, iets matte, verbreders op een originele cooper van 1993????
Matte, niet gespoten.
- Login of registreer om te reageren
CooperGait schreef:
Zitten er gespoten of standaard, iets matte, verbreders op een originele cooper van 1993????
Matte, niet gespoten.
Had je al in dit topic gekeken?
http://www.minisevenclub.nl/forum/viewt ... highlight=
En dan vooral dit stukje:
CMC schreef:
Mini's met een andere kleur dak hebben inderdaad één code voor de combinatie. Bijv. een Checkmate of zwarte Cooper (met wit dak) heeft RZC als code. Dat bestaat uit PMA (zwart) en NMN (Diamond White).
En ja, dat zijn goede kleurcodes. Daar kan je spuiter best wel wat mee.
Bedankt voor de link, zoveelste topic over kleurcodes gaat op slot
RE: Originele kleuren Cooper 1993.
Ingediend door CooperGait op di, 08-11-2005 13:55
Dag mensen,
ik heb dit forum al afgezocht naar de juiste kleurcodes van een zwarte cooper met een wit dakje. Ik word er niet veel wijzer van. Onder de motorkap heb ik de volgende kleurcodes gevonden:
RZC: moet het witte dakje zijn?
PMA: standaard zwart (heb ik begrepen)
Ook heb ik reeds op enkele kleur-sites gekeken maar ik heb er totaal geen verstand van en mijn spuiter wil graag dat ik de benodigde codes aanlever....
Kloppen deze codes??? Ik wil mijn coopertje graag weer in originele staat terugbrengen. Dus wie weet of deze codes kloppen of wie weet eventueel de juiste codes???
Nog een klein vraagje: zitten er gespoten of standaard, iets matte, verbreders op een originele cooper van 1993????
Alvast hartelijk dank..
Groeten CooperGait