Oude nr. komt er niet in. Je krijgt een nieuw nummer.
[size=75:3bzrxc2z][Quote voorgaande post verwijdert, probeer alleen het hoogstnoodzakelijke te quoten - Demelza][/size:3bzrxc2z]
- Login of registreer om te reageren
Oude nr. komt er niet in. Je krijgt een nieuw nummer.
[size=75:3bzrxc2z][Quote voorgaande post verwijdert, probeer alleen het hoogstnoodzakelijke te quoten - Demelza][/size:3bzrxc2z]
Ingediend door Tazzy op ma, 29-10-2007 10:11
Met behoud of verlies van origineel (belastingvrij) kenteken?
Ik denk idd niet dat de RDW hier aan mee gaat werken. Ze zullen je een nieuw chassinummer geven, met denk ik ook een nieuw kenteken.
Ze zullen het zien als een nieuwe auto (bouwjaar 2007)
Maar voor de beste informatie kan je het beste even bellen naar de Klantenservice van de RDW bellen...
Jaapio
Bouwjaar 2007, met alle regels en restricties van de tegenwoordige wetgeving, toch? Met andere woorden, het zou niet voldoen aan emissieeisen en botsproeven?
Zie dit topic:
http://www.minisevenclub.nl/forum/viewt ... 814#231814
Aangezien dit topics niets toevoegd aan het bestaande topic zet ik deze op slot om de informatie bij elkaar te houden. Verdere vragen kan je in het gelinkte topic kwijt.
RE: RDW en Heritage Bodyshells
Ingediend door Tazzy op ma, 29-10-2007 09:39
Stel ik doe het volgende;
Ik koop een akelig krokante 70-er mini. Omdat deze beyond repair is koop ik via British Motor Heritage (http://www.bmh-ltd.com/minishell.htm - ga er even vanuit dat ik dit mag plaatsen) een nieuwe shell.
Ik ga met de oude en nieuwe blanco shell naar de RDW met het verzoek om het oude chassis nummer om te zetten naar de nieuwe.
Ik stel mij voor dat er wel wat juridisch bla bla aan te pas komen om te voorkomen dat de oude shell weer de weg op gaat. Wellicht dat de oude gelijk tot schroot geperst word etc...
Zou de RDW hier aan meewerken als wellicht de enige legale manier van omkatten?