Restauratie mini 1000

RE: Restauratie mini 1000

Zal hier maar een nieuw topic beginnen over mijn restauratie. Ik ben nou echt begonnen met het opknappen van een mini uit 1984. Een mini 1000E die helemaal in het nieuwe gestoken word. Mijn volgend ECHTE project na mijn aanhanger. Hopelijk word deze ook zo mooi

Dit is hem dus. Ik moet nog een zien welke kleur hij word. Ik denk gewoon blauw maar moet nog ff zien, als er suggesties zijn dan hoor ik het wel... Voor de rest blijft hij ´geheel´ origineel met 10inch wolfrace velgjes.

ik hou jullie op de hoogte

Zie ook foto´s op mijn site!! heb ze er vandaag op gezet!!

Gegroet

www.minisport.tk

Aagje is nieuwsgierig O:) Wat staat er op dat briefje? 8)

Hey, die mini heb ik volgens mij een hele tijd geleden gezien op marktplaats, was dacht ik een koopje :P Ben benieuwd naar het eindresultaat!!

Op dat briefje staat een boodschap voor de eigenaar van mijn loods. Ik had mijn ruimte (ongevraagd) groter gemaakt en heb gezegd dat ze hem buiten moesten zetten als hij in de weg stond....maar me wel ff moesten bellen haha....

Ja die stond inderdaad op marktplaats. We hadden een mooie deal kunnen maken met deze man. Hij had namelijk ook een tweekolomer en die mini wilde ik er perse bij hebben!! vandaar!!