[Split] Welke verbreders voor 175/50/13 banden?

RE: [Split] Welke verbreders voor 175/50/13 banden?

Uit een markt-topic:
ik zoek verbreders voor de mini zodat er 197/50/13 onder kan.

Let ook op de velgen die je gaat gebruiken, eigenlijk is dat belangrijker dan de bandenmaat. Een Sportpack wiel, bijvoorbeeld, past nog op een legale manier onder Special verbreders (de standaard "kleine" verbreders). Maar neem je velgen die breder zijn en/of meer offset hebben, dan moet je toch al gauw aan Sport Pack verbreders gaan denken.

ik zoek de verbreders waarbij er een stuk uit het spatbord en voorscherm moet worden geslepen.
het gaat ook om 13" velgen.

dan gaan de verbreders van ben over ben ik bang.

iemand anders nog iets liggen?

Het ligt eraan hoe breed je velgen zijn (standaard velgen hebben dacht ik 4,5J), als ze niet heel breed zijn zou je best de verbreders van Ben kunnen gebruiken.
Ga je heel breed dan zal je, zoals Eelke al zegt, aan sportspack oid moeten gaan denken.

In principe kan je elke verbreder een beetje bijbuigen zodat hij op je uitgezaagde spatbord past.

meende 6j.........maar weet dat even niet zeker.
het schijnt een van de bredere set te wezen maar de verbreders kosten nieuw 80 euro de stuk :S

Sport Pack velgen zijn ook 6J, hebben echter een wat kleinere offset dan gemiddeld. Maar zoals gezegd passen die prima onder Special arches (mits de saptborden zijn uitgezaagd, en de verbregers zulllen ook wat bijgewerkt moeten worden). Vind ik persoonlijk mooier dan Sport Pack verbreders, die naar mijn idee te breed zijn voor de Sport Pack velgen waar ze eigenlijk voor gemaakt zijn.

haha dit is wel mooi onderwerp gesplitst.
ik zal eens een foto nemen van de verbreders die ik zoek.

Ben benieuwd. Wie weet, misschien zijn dat wel de verbreders die ik nog heb liggen.

Ben

ik meende deze verbreders.
het is de bedoeling dat het er zo uit komt te zien.

dat zijn dus de sportpack verbreders, en die zijn zeker niet goedkoop.

Frans

70 euro de stuk inderdaad en dan 4 nodig dan kom ik al snel op de 280 euro.
vandaar de vraag of iemand hier zo een setje te koop heeft.

tip: neem in dit geval orginele, die zijn een stuk sterker en degelijker dan de meeste imitatie's die ik gezien heb. ik was wel 225euro kwijt maar ik heb wel mooie en goede verbreders :D

225 is al goedkoper als ik ze krijg dus ;)

minifreak al gemailt???

die heeft weleens setjes liggen voor een leuke prijs...