Stoelen van een peugeot 205 gti in mini.

RE: Stoelen van een peugeot 205 gti in mini.

Heeft er iemand ervaring met het plaatsen van peugeot 205 gti stoelen in een mini. Het zal vast en zeker wel gaan, maar mij gaat het meer om of het een beetje wilt passen. Ik heb nu 2 recaro's uit een kadet gsi, maar deze stoelen vind ik aan de grootte kant. Want de hoofdsteunen zitten bijna tegen het dak, de rugleuning komt tegen de achterste zijvakken aan en ze zijn een stuk breder dan de mini stoelen waardoor ze bijna tegen elkaar aan staan. Ik hoop dat de peugeot stoelen een stukje kleiner uitvallen en hierdoor beter in de mini passen

Die had ik ook in mijn mini zitten de stoelen van een 205 gti Roger.
Maar had ik ook het probleem dat de hoofdsteun met opklappen tegen het dak aankwam, maar men kon zonder problemen in en uitstappen.

De stoel kwam niet tegen de zijvakken aan met de rug, zelfs niet in de verste stand naar achteren toe.
Zelfs een originele middenkonsole hoefde ik niet aan te passen, de ruimte tussen de stoelen handrem en versnellingspook is perfekt.

Het enige waar je op dient te letten met de montage is dat je hendel van het naar voor en achter verzetten van de stoel bereikbaar houd zodat deze niet te kort op de dwarsbalk komt te liggen.

suc6

ik heb de stoelen van een ford fiesta turbo(nice seats man)passen perfect
de achterste bevestiging maakte ik zelf,vooraan heb ik ze gewoon ff gelast aan de dikke dwarsbalk,ze werken perfect.
greetingzzz 8)