@jacco, Je zegt niet doorgeroest? Dan zou je zelf toch ook wat kunnen schuren en bijwerken? Er zijn genoeg middeltjes voor te krijgen
- Login of registreer om te reageren
@jacco, Je zegt niet doorgeroest? Dan zou je zelf toch ook wat kunnen schuren en bijwerken? Er zijn genoeg middeltjes voor te krijgen
Ingediend door jordie bonne op ma, 12-11-2012 11:26
Ik kan je misschien wel helpen als je zelfwat spullen betaald zoals plamuur en spuitbussen .
Als je mij een pbtje kan sturen met evt wat fotos dan kan ik kijken hoelang ik er mee bezig ben en kan ik kijken wat het evt gaat kosten
RE: Wegwerken roestplekken Mini Cooper 1300 U9
Ingediend door beagle001 op zo, 22-07-2012 10:53
Goedendag,
Ik heb een Mini Cooper 1300 U9 Groen staan, type Balmoral, welke de bekende Mini-roestplekken heeft.
Voornamelijk bij de deuren, onderkant deur en de stukken voor de deur van de spiegel tot aan chassis. Verder onder de ramen nog wat plekjes. Niet doorgeroest, maar roest onder de verf.
Ik ben op zoek naar iemand die in zijn vrije tijd (UITERAARD TEGEN BETALING) zin heeft om voor mij deze plekken weg te werken en er weer een leuk autootje van te maken.
Dus kent U iemand die dit als een uitdaging ziet of ziet U er zelf wat in, dan hoor ik graag van U!
Ik woon zelf in Maarssen, dus het zou mooi zijn als het in de provincie Utrecht kan.
Wie o wie kan deze jongeman helpen?
Ik hoor graag.
Met vriendelijke groet,
Jacco de Hollander
Maarssen
hollander18@zonnet.nl
0651150283