welke verbreders bij revo 6*13

RE: welke verbreders bij revo 6*13

Hoi,
Ik heb onlangs revolutions 4 spaaks :P gekocht in de maat 13" en 6j breed. Hier ga ik 165/55 Pirelli p700z bandjes om leggen.
Maar nu is mijn vraagje eigenlijk: welke spatbordverbreders staan hier mooi bij? Ik wil dat het profiel/loopvlak van de band net gelijk komt met de buitenkant van de verbreder.
Zelf vind ik group2 archers er mooi, maar of deze straks ook zullen passen....
Heeft iemand een fototje van zijn verbreder, ter orientatie en welk model/type en eventueel ook prijsklasse?
Alvast bedankt.

Euh.. Ik weer dat Mini Sprite grote brede revo's heeft:

http://img.photobucket.com/albums/v242/ ... IMG_20.jpg

Maar welk type wielen het precies is, en welke verbreders??

Edit: even zoeken:k heb nieuwe 13 deepdisc revoletion

[size=75:1rqy9ouf][Edit: img-tags grote foto verwijderd - Eelke][/size:1rqy9ouf]

Kijk even naar het Spatbordverbreder-topic.( http://www.minisevenclub.nl/forum/viewtopic.php?t=15881 ) Daar staat een smalle 13” verbrederset met een foto met 6J13”velgen.
Hier wil ik voor gaan kijken, voor mijn 7J13” velgen. Ze steken dan wel iets uit, maar niet meer dan 3cm (De toegestane overmaat, volgens mij..), ligt ook een beetje aan de ET waarde...

dit zijn mijn velgen met standaard group 6 arches
(13" 7J 4 spaaks revolution) passen perfect maar je moet ervan houden, was iets van 70 euro

Hoi,

Ik heb ook 13 inch revo's. Ik heb gewoon de standaard rover sportpack voor 13 inch. Voor zit het perfect achter moet eigenlijk een verbreder er tussen zodat ze net even 1 cm verder gaan.
succes ermee. ps hier een foto van mijn mini van lang geleden maar de velgen zaten er toen al op.

mvg Cyril

13x7j met group 5 verbreders geloof ik.

Buulke heeft group 5 verbreders over z'n 13x7j Wellers zitten. (Maar dat wist je al)

http://members.home.nl/realer/DSC00542.JPG

Tot zaterdag !!

[size=75:3o8lku8h][Edit: img-tags grote foto verwijderd - Eelke][/size:3o8lku8h]

Bedankt allemaal voor de reacties.
Ik had nog een setje aluminium group 2 liggen en die zijn wat breder dan de standaard zwarte.
Ik ga eens kijken of dat past en anders zien die sportspack er ook wel gelikt uit.
@realer: buulke blijft koel he?!!!

Nou ik heb ze d'r inmiddels onder liggen en!!!!!
Ik hoef helemaal niks te doen, het loopt niet aan bij de spatborden en de banden vallen mooi gelijk met de standaard verbreders!!
Mooi Makkelijk!!

Foto! d:)b

Deze velgen wil ik ook gaan kopen.
Zijn er verschillende types in diepte van de ring?

Foto's komen ASAP.
Zijn er verschillende types in diepte van de ring?

volgens mij niet. Alleen de 7j zullen breder/dieper zijn.

bij deze de foto's van de (super!!)velgen met de banden:

te zien is de ruimte die nog over is tussen band en spatbord en verbreder! het kan net!!!

En hier de uitsteek met de originele spatbordverbreders. Het velgbed steekt wel uit maar het bandprofiel niet!

Gaaf hoor! Ik wil ook deze velgen aanschaffen. Moet nog ff wat meer totaal plaatjes bekijken (hele mini in beeld) om het zeker te weten :D