Als je een LCB hebt dan moet je waarschijnlijk je carb iets terug draaien
Jaapio
- Login of registreer om te reageren
Als je een LCB hebt dan moet je waarschijnlijk je carb iets terug draaien
Jaapio
Ik heb een LCB, momenteel staat de carb behoorlijk rijk. Als ik hem armer zet dan gaat hij (lijkt mij) ook hogere toeren draaien? (tot een bepaald punt natuurlijk)
Hij staat dus misschien te rijk afgesteld kortom?
Ik had ook een dergelijk probleem en dat bleek uiteindelijk de choke te zijn die bleef hangen.
Probleem was dat het eerst (aluminium deel) van de chokekabel in het dashboard was gebroken.
Je denkt dan dat de motor van de choke gaat, maar dat gebeurt in werkelijkheid dus niet.
Dennis
De kabels van het gas en de choke lijken gewoon te zijn. Ze staan niet op spanning oid. En komen dan ook wel helemaal terug.
Als hij overigens op de choke zou blijven staan dan zou hij bij een koude motor ook niet uit moeten vallen met de choke volledig in lijkt mij?
RE: 1275 loopt stationair te hoog
Ingediend door Tommieboy op za, 27-09-2008 20:49
Ik heb een Metro 1275 blok in de mini. Voorzien van een Hiff 44 (ipv 38 ) en een stage 1 set met bijbehorende naald.
Het vreemde is nu dat hij echt heel goed doortrekt zowel vanuit lage als hoge toeren. Echter stationair zit ik rond de 2500 tot 3000 toeren.
Bij koude start moet ik wel choken anders valt die uit, maar wanneer de motor warm is gelopen klimt hij stationair naar de hogere toerentallen.
Hij is op valse lucht gecontroleerd en het inlaatspruitstuk en carb lijken luchtdicht te zijn.
Wellicht dat dit al eens eerder aan bod is gekomen maar ik kon het niet vinden in de zoekfunctie.
Alvast bedankt voor de reacties.