Ingediend door streetscreamer op di, 27-11-2012 22:30
Zou het graag willen....
Het is wel een van de wat serieuzere adresjes in ieder geval.
Als je er van houdt: Goed schudden met een zak geld en het wordt geregeld.
Dramatisch vind ik echter het demo fimpje met de witte clubman. Te luide pijp en blijkbaar ook nog een bak met standaard verhoudingen erin. Zo'n 16 klepper zou veel meer tot zn recht komen bij een close ratio bak.
Ingediend door ettore bugatti op wo, 28-11-2012 00:43
Spul van hun ziet er goed uit en de prijs/ kwaliteit verhouding is helemaal niet verkeerd (voor de conversie kits althans, volledig gebouwde motoren zijn dan niet zo heel goedkoop).
Er is iemand op het forum die al zo'n blok klaar heeft staan met een turbo.
Mooie 5-bak zou zeker leuk zijn of iets sequentieel...
Maar zo'n BMW kop geeft een hele vlakke koppelkromme dus het gaat wel met een standaard 4-bak (Wel een x-pin erin, anders kan je alsnog naar een close ratio gaan) het motortje trekt dat wel.
RE: 1380 16V Specialist Components
Ingediend door gimenofl op di, 27-11-2012 18:49
Korte maar zeer directe vraag:
Heeft iemand ervaring met de 16 klep motoren van Specialist Components (met een BMW K100 kop). Zie www.twinkam.co.uk?
Alvast bedankt
Lluís
RE: 1380 16V Specialist Components
Ingediend door streetscreamer op di, 27-11-2012 22:30
Zou het graag willen....
Het is wel een van de wat serieuzere adresjes in ieder geval.
Als je er van houdt: Goed schudden met een zak geld en het wordt geregeld.
Dramatisch vind ik echter het demo fimpje met de witte clubman. Te luide pijp en blijkbaar ook nog een bak met standaard verhoudingen erin. Zo'n 16 klepper zou veel meer tot zn recht komen bij een close ratio bak.
have fun!
RE: 1380 16V Specialist Components
Ingediend door ettore bugatti op wo, 28-11-2012 00:43
Spul van hun ziet er goed uit en de prijs/ kwaliteit verhouding is helemaal niet verkeerd (voor de conversie kits althans, volledig gebouwde motoren zijn dan niet zo heel goedkoop).
Er is iemand op het forum die al zo'n blok klaar heeft staan met een turbo.
Mooie 5-bak zou zeker leuk zijn of iets sequentieel...
Maar zo'n BMW kop geeft een hele vlakke koppelkromme dus het gaat wel met een standaard 4-bak (Wel een x-pin erin, anders kan je alsnog naar een close ratio gaan) het motortje trekt dat wel.
Die clubman klonk wel lekker, vind ik
RE: 1380 16V Specialist Components
Ingediend door gimenofl op wo, 28-11-2012 09:56
Bedankt allemaal,
Is het mogelijk om in contact te komen met deze persoon?
Alvast bedankt,
Lluís