RE: Aanschaf MG metro 1275 blok
Ingediend door Jos (Inno) op do, 05-12-2002 13:14
MG Metro of Metro blokje maakt niet zo heel veel uit kwa waar je op moet letten. Kijk even op het net naar sites met motornummers en jaartallen (die zijn er) zodat je dit nummer kunt controleren met wat je aangeboden krijgt. Verder ligt het er maar net aan hoe betrouwbaar het adres is waar je hem vandaan haalt, je kunt aan de buitenkant niet zien of hij 100.000 km 200.000 of 300.000 km heeft gelopen. Tenslotte kun je nog naar de "popnagel"aan de thermostaatkant kijken de kop is dan loodvrij en hij is van na plm 1989.
Maar waarom koop je in 's hemelsnaam eerst een blok en dan pas een mini? Ik zou het andersom doen. En al koop je eerst een 1000-tje ga daar eerst eens mee aan de slag (een stage 1- setje is net zo duur als een Metro blok (250€) en daarmee krijg je een 1000-tje ook wel vooruit)
Als het je echt om het vermogen gaat zou ik toch overstappen op een andere auto.... een 2 liter kadett of zo
- Login of registreer om te reageren
RE: Aanschaf MG metro 1275 blok
Ingediend door Aard op wo, 04-12-2002 17:12
Zeer binnenkort even een metro blokje ophalen
(kheb nog steeds geen mini, maar kmoet ergens beginnen )
Afin, toch wil ik graag van mensen die het 1 en ander weten van deze mg blokjes, horen waar ik echt op moet letten
speciale onderdelen die deffect kunnen zijn?
etc etc