Nadeel van de road ramp is , dat het diff iets eerder zal gaan slippen dan met de rally ramp, dus als het bv regent zul je eerder wielspin hebben (op 1 wiel dan e) dan met de rally ramp.
Nadeel vd rally ramp is, dat de auto zwaarder stuurt dan met d road ramp. Vooral met parkeren ed, als je gas geeft stuurt het gewoon weer normaal.
Ik zou altijd de rally ramp erin zetten, dan heb je tenminste iets aan je diff
- Login of registreer om te reageren
RE: Afstellen Trannex of evolution type LSD
Ingediend door dominopimlico op wo, 11-07-2007 09:08
Wie heeft ervaring met het afstellen van een Trannex LSD?
Ik wil de Trannex gaan gebruiken voor een 1380 Fast road blok maar wil graag weten welke ramps ik het beste kan gebruiken.
De Trannex welke ik heb is gebruikt voor Rally maar deze afstelling lijkt me niet comfortabel voor op de weg.
In de diff zitten 2 verschillende ramps, een is een road ramp, de ander een rallye type.
Als ik de rally ramp vervang voor een road ramp wordt de lsd dan een gewone diff?