Nee, geeft ie niet
Volgens mij zit ie wel op dezelfde plaats, tussen achtersubframe.
Groet ron (zelfde soort project op stapel)
- Login of registreer om te reageren
Nee, geeft ie niet
Volgens mij zit ie wel op dezelfde plaats, tussen achtersubframe.
Groet ron (zelfde soort project op stapel)
Als met een carb gaat rijden dan wel er zit toch een Malpassi benzine drukregelaar tussen. De maximale druk is dan ongeveer 0,3+0,55=0,85 bar (std benzine druk + boost) en een spi/mpi pomp zal tussen de 2 bar en 4 bar zitten (weet niet de precieze specs).
Bij injectie wordt het verhaal wat anders.
ik ga gewoon met carb rijden. Er zit inderdaad een regelaar tussen, maar zorgt die nu echt voor extra druk? Ik heb begrepen dat die alleen 'meegaat'met de boost zodat de druk op het vlotter altijd iets hoger is dan de boost.
Volgens mij is de standaard overdruk klep, bij een metro turbo, gewoon een mechanisch ventiel.
Ik heb bij de onze niet gezien dat er een draad of extra slang in ging.
Alleen de benzine slang vanaf de tank, naar de tank en naar de carb.
Groet ron
red je niet met je spi pomp
weet nu niet exact watie levert en weet niet uit mijn hoofd wat de turbo vraagt,maar de regelaar zorgt ook dat je benzine terug stroomt naar de tank dmv retourleiding.
de leidingen moeten8mm zijn!~lekker dik maar heeft de metro ook orgineel!
ook geschikt voor naderhand opvoeren!
volgens mij gaat er zelfs een gedeelte van de benzine leiding of een soort vacuuum/ontluchting naar de "computer" wat ook niet meer is dan een regelklep wat er in zit.
RE: Benzinepomp MG metro turbo conversie
Ingediend door minifreak74 op vr, 13-07-2007 16:22
Kan iemand mij verstellen of de standaard spi fuelpump van een spi of mpi, voldoende druk geeft voor een turbo blok? Het zou mij een hoop werk schelen met ombouwen.
Groeten,
Marthijn