Hoi Sanderman,
Welkom hier, meteen een tipje voor je. Gebruik de zoek functie. probeer eens te zoeken op: kop vlakken
Er is hier ongeveer een hele bibliotheek vol aan info..
Groeten Robbert
- Login of registreer om te reageren
Hoi Sanderman,
Welkom hier, meteen een tipje voor je. Gebruik de zoek functie. probeer eens te zoeken op: kop vlakken
Er is hier ongeveer een hele bibliotheek vol aan info..
Groeten Robbert
Vogie schreef:
Wil je van gelood naar ongelood?
Welkom trouwens
Dat heb je helemaal goed!
Dank je
Gelijk natuurlijk de nodige aanpassingen. Vliegwiel was al afgedraaid en ook zat er al een snelle nokkenas in. Tevens gaat alles nu open voor controle, nieuwe laklaag op het blok en met de zekerheid (hoop ik) dat het er voorlopig niet uit hoeft.
Inno is voorzien van nieuwe zijschermen, driehoekjes etc. en zit er prachtig op Volgende week naar de spuiter... blok erin lepelen en interieur doen.
En tja, dan ga ik alle meetingen maar eens af met mijn trots :p
Ik hou alles met foto's bij dus dat kan ik jullie later laten zien hier
Even een kort vraagje. Ik wil mijn cilinderkop morgen wegbrengen om te laten vlakken. Deze is eraf omdat ik de koppakking vervang. Maar wat moet ik allemaal van de kop verwijderen?
Ik heb uiteraard de bougies eruit gehaald, maar moet ik aan de bovenkant ook al die 'veren' verwijderen?? En nog andere dingen zoals de termostaat (die vast leek te zitten)?
Ik wil morgen de kop al s'ochtends vroeg brengen, dus moet hem vandaag even op orde brengen. Vandaar dat ik ze niet kan bellen en hier dus advies vraag
reviesie bedrijven willen graag de kop helemaal kaal!
dus kleppen en klep veren er af daar heb je wel een speciale kang voor nodig !
niet me gaan knutselen want veren met druk er op zijn gevaarlijk
als ik jou was zou ik de kachel kraan en de rockers er af halen en alleen de kleppen en klepveren er op laten
die kunnen ze dan zelf (veilig) verwijderen
oke bedankt, die had ik er al uit, die hangen er toch maar los in
Ben nog niet zo in de engelse benamingen
Op dit moment is de onderkant gewoon vlak en heb je aan de bovenkant de klepveren en de uitstekende bouten (en de thermostaat die ik er nog uit moet halen)
RE: Cilinderkop aanpassen
Ingediend door Sanderman op di, 02-05-2006 15:18
Zijn er hier mensen die mij een prijsindicatie kunnen geven voor het vlakken en aanpassen van een cilinderkop?? Met aanpassen bedoel ik van harde klepzittingen voorzien....
Alvast mijn dank.