DTM voor 850/1000

default

RE: DTM voor 850/1000

Ik heb een mini 850 wat tegen de tijd een 1000 moet gaan worden, nu wil ik er wel alvast een DTM uitlaat onder hangen, maar welke kan ik dan het beste nemen.
(vond er op internet 2 namelijk, 1 van 160 euro en 1 van 212 euro)
maar wat is het verschil hiertussen???
en welke kan ik het beste nemen denken jullie???

bij voorbaad dank

[size=75:rfmqx1rm][Edit: Titel verduidelijkt-Demelza][/size:rfmqx1rm]

RE: DTM voor 850/1000

Die van 162 is waarschijnlijk een Playmini en die van 212 is een RC40.
Ze zeggen dat sommige RC40's echt vermogens winst opleveren
maar dat gaat denk niet voor dit model op?

De eerste heb ik onder mijn 1300 zitten -> luistert! :P

Alleen zal hij bij jouw een stuk rustiger klinken.
Oja.. je moet wel een kleinere diameter linkpijp nemen,
anders loopt het helemaal voor geen meter meer..

default

RE: DTM voor 850/1000

hoe bedoel je met linkpijp???

jij bedoelt dat je je demper over het andere stuk uitlaat heen schuift???
ik heb hem besteld, ben benieuwd hoe die gaat klinken, hiervoor wordt hij verder helemaal open 8)
dus we zullen het zien

RE: DTM voor 850/1000

helemaal open is denk ik geen aanrader dan heb je geen tegen druk meer en gaat er nogal wat trekkracht verloren, hierdoor ga je van zelf meer gas geven als je beetje door wilt rijden en ga je dus meer benzine verbruiken. er moet dus altijd wel ergens een dempertje zitten. hij zal dan denk ik nog steeds wel genoeg herrie maken.

RE: DTM voor 850/1000

Ik hoop wel dat je erbij heb gezegd dat het om een 850/1000 cc gaat!!! Als je er een voor een 1300 gaat
monteren dan ben ik bang dat je er op vermogen op achteruit
gaat!
Je bore is te groot.. pijp diameter!

RE: DTM voor 850/1000

Als het een big bore DTM is ziet er spectaculair uit en klinkt het waarschijnlijk ook zodanig, maar vermogenswinst zit er niet in. Tis maar wat je wilt, looks of meer vermogen.

Een medium bore is wel het maximum op een 850/1000

Dennis