het is een stuk makkelijker als je eerst het spruitstuk monteert, compleet monteren gaat ook maar is nogal een gepriegel.
- Login of registreer om te reageren
het is een stuk makkelijker als je eerst het spruitstuk monteert, compleet monteren gaat ook maar is nogal een gepriegel.
Ingediend door Bert u op zo, 16-12-2012 13:28
Ik plaats m altijd compleet. Let op: middelste 2 koperen moeren zijn langer dan anderen. Daarnaast gebruik grote dikke ringen eronder om het goed vast te zetten
en je kan ook eerst de moeren er een klein stukje opdraaien en daarna het spruitstuk)met carbs) er tussen schuiven. En bij voorkeur ook de 2 grote ringen plaatsen tussen inlaatpoorten en het spruitstuk.
het leuke is dat ik geen draadeinde gebruik maar bouten dus ik kan hem er zoer tussen schuiven maar idd het zal een gepriegel worden om hem compleet er tussen te zetten
ik persoonlijk zou er nooit bouten in draaien, omdat deze door de temperatuurswisselingen nogal vast kunnen rotten. Beter is het om tapeinden te gebruiken met messing moeren. Deze krijg je altijd los.Complete setjes zijn voor een schijntje te koop.
nou!!!!!!!
ik heb 8 jaar rondgereden met boutjes
geen punt hoor gewoon wat kopervet er aan
maar bij mijn vorige motor ging de koppakking er nog wel eens tussen uit
en dan was het een stuk makkelijker en sneller om niet de lcb los te maken
ik heb er dus geen slechte ervaring mee
en voor het geld hoef ik dat niet te laten
want die boutjes zijn moeilijker te vinden dan de draadeindjes
RE: dubbele hs2
Ingediend door minimarcel op zo, 16-12-2012 12:03
even een simpele vraag ?
als je een setje dubbele hs2 carb's monteert moet je dan eerst de hs2's op het spruitstuk vast zetten, incl alle stangetjes en dan in zijn geheel op de kop vast zetten
of kun je eerst het spruitstuk monteren en dan de set er op
ik ben nu namelijk bang dat je de moeren niet op de draadeindjes krijgt waar de spruitstukken mee vastzitten er op krijgt
marcel