Omdat technische problemen vaak redelijk complex zijn is het haast niet te doen om veel voorkomende problemen in de traditionele vorm van een FAQ te gieten. Vandaar een soort index, met links naar topics waar veel voorkomende problemen uitgelegd worden. Zie ook de FAQ's Standaard Techniek en Styling, Carosserie en Interieur
[size=84:167lqfak]Heb je een vraag over een van de onderwerpen die hier genoemd staan, lees dan eerst de relevante topics door. Vind je ergens iets dat in de buurt komt van een antwoord, maar is het nog niet helemaal duidelijk, vraag dan toelichting in het betreffende topic. Je hoeft niet bang te zijn dat niemand je post in een oud topic ziet, want topics worden gesorteerd op het tijdstip van de laatste post, dus het topic komt weer helemaal bovenaan te staan. Of je hieronder nu een onderwerp vind dat relevant is of niet, bezoek ook nog even de zoekfunctie alvorens je een nieuw topic opent. Om het meeste profijt te hebben van de zoekfunctie is het aan te raden de zoektips even door te lezen.
Suggesties of opmerkingen betreffende deze FAQ? Stuur een PM aan Crispy[/size:167lqfak]
RE: FAQ Technische Modificaties & Tuning
Ingediend door Crispy op ma, 26-11-2007 23:53
Omdat technische problemen vaak redelijk complex zijn is het haast niet te doen om veel voorkomende problemen in de traditionele vorm van een FAQ te gieten. Vandaar een soort index, met links naar topics waar veel voorkomende problemen uitgelegd worden. Zie ook de FAQ's Standaard Techniek en Styling, Carosserie en Interieur
[size=84:167lqfak]Heb je een vraag over een van de onderwerpen die hier genoemd staan, lees dan eerst de relevante topics door. Vind je ergens iets dat in de buurt komt van een antwoord, maar is het nog niet helemaal duidelijk, vraag dan toelichting in het betreffende topic. Je hoeft niet bang te zijn dat niemand je post in een oud topic ziet, want topics worden gesorteerd op het tijdstip van de laatste post, dus het topic komt weer helemaal bovenaan te staan. Of je hieronder nu een onderwerp vind dat relevant is of niet, bezoek ook nog even de zoekfunctie alvorens je een nieuw topic opent. Om het meeste profijt te hebben van de zoekfunctie is het aan te raden de zoektips even door te lezen.
Suggesties of opmerkingen betreffende deze FAQ? Stuur een PM aan Crispy[/size:167lqfak]
[size=117:167lqfak]Ombouw van motorblok[/size:167lqfak]
Standaard mini motoren
1000->1300: Topic 396
1000->1300: Topic 1418
850->1000: Topic 2458
1000->1300: Topic 4191
850->1300: Topic 4663
"Vreemde" motoren
Overzicht: Topic 16872
Allegro motor: Topic 18289
Daihatsu Charade: Topic 19699
Fiat 1300 Turbo: Topic 32208
Hayabusha achterin: Topic 30987
Honda VTEC voorin: Topic 14607
Honda VTEC achterin: Topic 24615
Welk type VTEC in een mini?: Topic 32959
Renault 5 Turbo: Topic 7425
Rover K-series (1400/1600): Topic 23609
Suzuki Swift: Topic 27446
TDI/Diesel: Topic 13097
Yamaha R1 voorin: Topic 31976
Yamaha R1 achterin: Topic 13062
Kijk ook eens in de project-topics in Showcase
[size=117:167lqfak]Verstralers, breedstralers, mistlampen[/size:167lqfak]
monteren/aansluiten: Topic 844, Topic 5421
apart schakelen: Topic 31780
Regels en wetten: Topic 9483
[size=117:167lqfak]Overig[/size:167lqfak]
Motorblok ombouwen voor loodvrije benzine: Topic 8890
Schijfremmen voor 10 inch wielen: Topic 860
SPI tunen: topic 17449
MPI tunen: Topic 8949
Naald keuze voor carburateur: Topic 2091
Stage 1, 2 etc. uitgelegd: Topic 11811
Ombouwen van Automaat naar handmatig schakelen: Topic 7566
[size=75:167lqfak][edit: spelfout - Crispy][/size:167lqfak]