De Metro had een T3, die nauwelijks op toeren komt omdat-ie net te groot is. De T2 is bijna perfect voor 1300 cc. Kijk maar eens naar de Renault 5 turbo (kijk even niet naar het uiterlijk....) De eerste TR5-jes hadden een 1400 blok met een T3. De volgende generatie TR5-jes had een T2. Dit resulteerde in minder boost-leg (wachten op de turbo om op toeren te komen) en meet power, omdat de turbo nauwelijks geknepen hoefde te worden.
Als je meer info wild over een goede turbo-setup, vraag maar raak.... On- of off-list....
Groeten,
Hugo
- Login of registreer om te reageren
RE: Ford escort turbo voor mini????
Ingediend door Roel op wo, 26-02-2003 21:48
Hallo mensen,
Ik heb een aanbieding gekregen om een Garret T2 turbo van een Ford Fiesta RS turbo voor 150 euro te kopen. Weet iemand of het de moeite waard is???? En kan mij iemand vertellen of het goed te bevestigen is???
Greetzz Roel