Jeroen2 was er een tijdje geleden mee bezig, heb er alleen niks meer van gehoord
http://www.minisevenclub.nl/forum/viewt ... ht=#231599
- Login of registreer om te reageren
Jeroen2 was er een tijdje geleden mee bezig, heb er alleen niks meer van gehoord
http://www.minisevenclub.nl/forum/viewt ... ht=#231599
Ben zeer benieuwd naar je bevindingen volgens vizard is het mogelijk of 1460 was het? weet het niet meer zeker. weet wel dat ze niet geschikt zijn voor hoge rpm's. maar als je veel trekkracht wilt is het de goeie manier denk ik. zeer interessant succes
we gaan versprongen boren is een een adres
in de buurt bij ons die het kan alles wat mogelijk
is word er aan gedaan om hem zo snel mogelijk te maken
als je zo snel mogelijk wilt gaan kan je beter een 1380 maken
kan je meer geld steken in het echt snel maken
ipv geld steken in dingen die de betrouwbaarheid alleen maar naar beneden halen (en minimaal aan power bijdragen)
zoals nonono zegt zijn er goedkopere (en betrouwbaardere) manieren voor meer pk's dan zwaar offset te boren voor cc's...
Je hebt wel iets uniekers maar je loopt grote risico's om je centen te verspillen
een 1380 kan ook stuk de wanden zijn erg dun
dan is geloof ik naar horen zeggen een 1310
betrouwbaarder
gaat het wel mee maken wel leuk al die reaktie
gr berrie
Wat voor een soort zuigers ga je gebruiken en welke krukas om aan deze maat te komen???
minimania berrie schreef:
een 1380 kan ook stuk de wanden zijn erg dun
dan is geloof ik naar horen zeggen een 1310
betrouwbaarder
gaat het wel mee maken wel leuk al die reaktie
gr berrie
tuurlijk en een 850 is nog betrouwbaarder
maar het ging hier toch om de power!
zuigers en krukas weet het nog niet helemaal
ze gaan er mee aan de slag
en wat betref 850 die lig er nu nog in toppie
Machinne hij doet het altijd met stage 1kit er op
FAQ Forum Algemeen schreef:
Zo, mijn vraag is beantwoord, kan een mod nu mijn topic even op slot zetten?
Nee We zetten topics op slot als daar een specifieke reden voor is, zoals bepaalde overtredingen van de forumregels. Voor de rest laten we topics open staan, om de mogelijkheid open te houden voor anderen om in de toekomst nog reacties te kunnen plaatsen, bijvoorbeeld om verdere opheldering te vragen. Bovendien zetten we in de Markt-forums topics op slot zodra de advertentie van de eerste post voldaan is (zie ook de gebruiksregels die in de forums Aangeboden en Gevraagd staan).
Boring 74mm, Slag 86mm => 1479cc
Niet een erg unieke combinatie: boring is het zelfde als van een 1400cc met standaard slag (81,28mm). Je hebt alleen een krukas nodig met een gouden randje...
1600cc is ook al gedaan:
Boring 74,7mm, slag 91mm => 1594cc
Maar die 1600cc's hebben niet echt meer vermogen/koppel. Wel meer koppel bij lage toerentallen. Tenminste, dat herinner ik me van wat ik in de Vizard eens las, was een heel verhaal. Conclusie was, dat een 1380 gangbaar is, maar het meeste daarboven voor de meeste toepassingen onzinnig is.
RE: geen 1380 maar een 1480
Ingediend door minimania berrie op zo, 24-12-2006 20:15
er zullen vast wel mensen zeggen dat kan niet maar het kan wel ben er al druk mee bezig gaat het max uit het blok halen gaat jullie wel op de hoogte houden als mensen dit leuk vinden??????
het is nu nog een 1275
http://img369.imageshack.us/img369/2883/img58xt3.jpg