Goede sportuitlaat voor Mini Mayfair 1000 1986

RE: Goede sportuitlaat voor Mini Mayfair 1000 1986

Hey mense,
Ik heb pas geleden een mini gekocht, opgeknapt enzo. Nu wil ik alleen nog graag een goede sportuitlaat eronder hangen, weet iemand een goede, waarmee ik een mooi geluid heb. Verder wil ik graag alles origineel houden. Heeft iemand eventueel nog een goede liggen?
Laat even wete
Mzzl Peerke 8)

Hallo mini freak

Je zou een voorpijp met Peco uitlaat demper zo setje kost ongeveer 156 euro met Btw erbij bij mini centre huissen ligt een beetje aan wat je zelf wilt uitgeven aan een uitlaat set.

Gr Mark Voerman

Ik heb ook een PECO uitlaat onder de mini liggen. Klinkt lekker diep!! Is een leuk uitlaatje. Ik heb de dubbele in het midden :D

ik zal eens ff gaan kijken, kom wel eens bij mini centre ben van leeuwen, en ben lid van de mini7club, dus kan dacht ik korting krijgen, zo'n peco hoor ik wel vaker, dubbele lijkt me ook erg stoer onder een mini :D

Peco is lekker goedkoop, maar niet het beste qua vermogen. Daarnaast: smaken verschillen. Ik zou eens rondkijken/luisteren op evenementen wat je een lekker geluid vind en dan vragen wat voor uitlaat/motor het is (want de motor heeft natuurlijk ook veel invloed op het geluid).

Aha, ok. Ik ga toch ook eens langs bij mini centre ben van leeuwen, want daar staan ook mini's met sportuitlaten, BOS schijnt ook goede uitlaten te hebben, ik kijk wel ff, tips zijn natuurlijk altijd welkom, en als iemand een uitlaatje heeft voor me mini, laat maar weten :D

Ik heb ook zo'n peco pijp eronder gehad, de zgn stijgerpijp configuratie. Gaf een behoorlijke hoop herrie ... zoveel dat de radio op de snelweg niet meer te horen was. Ben blij dat ik er vanaf ben.

Nou ZO veel herrie moet hij nou ook weer nietmaken man :P Maar iets meer dan wat hij nu heeft is wel leuk. :)