ik ben hier zelf mee het puzzelen gegaan en het forum heeft de meeste dingen kunnen beantwoorden
je hebt een MPI blok, dat is beduidend anders dan carb of SPI, of dat op een normale versnellingsbak past weet ik niet.
een 1000 cc vliegwiel is "smallbore" en een 1300 "bigbore" dat vliegwiel past dus niet op je krukas, vrij eenvoudig te testen ook.
als je een 1300 vliegwiel hebt gevonden, past je primairy gear vd dropgears niet omdat die ook te klein is.
aangezien je veel PK los wil laten, lijkt het me handig non-verto platen erin te zetten die solid zijn dus geen veren oid ertussen.
my 2 cents
- Login of registreer om te reageren
RE: Koppeling keuze
Ingediend door ettore bugatti op zo, 13-09-2009 00:11
Voor mijn project heb ik een MPI blok liggen zonder vliegwiel en een versnellingsbak van een 998cc A+. Verder heb ik ook nog een A+ 998 vliegwiel, koppeling (versleten) en drop gears.
Het blok gaat 105-100pk leveren.
Wat is de beste setup en wat heb ik allemaal nog nodig?