Ik denk dat uitlezen de enige mogelijkheid is om dit probleem snel en adekwaat te tekkelen!
- Login of registreer om te reageren
Ik denk dat uitlezen de enige mogelijkheid is om dit probleem snel en adekwaat te tekkelen!
tja, ik zou niet weten of ze dat al gedaan hebben.
Ik heb mijn mini bij een garage in Kesteren in onderhoud.
Daar is hij al diverse keren naartoe geweest en hebben ze diverse dingen geprobeerd maar blijf het probleem houden.
Ingediend door chrisjevd op wo, 25-01-2012 23:13
Ook probleem gehad.. Uitlezen ging niet, vermoeden lambda-sonde. Deze vervangen => probleem opgelost. Let wel best originele sonde gebruiken. Succes
MiniCooper1300 schreef:
Als hij koud is valt het op zich nog wel mee maar als je een klein stukje gereden hebt en de motor is warm begint hij een beetje te haperen.
Je temp. meter in de auto werkt wel gewoon!?
MiniCooper1300":166sapev]Volgens de toerenteller gaat hij dan constant heen en weer tussen de 500 en 1000 toeren.(800 toeren is volgens mij normaal)[/quote:166sapev]
Krukas signaal? (weet niet zeker of het afgelezen toerental direct van het vliegwiel af komt).
Anders toch uit laten lezen.
controleer eerst een de simpele dingen voordat je geld ga uitgeven aan uitlezen. Vacuumslangen willen nog al eens uitdrogen of scheuren. Kijk of er niet ergens valse lucht wordt aangezogen (inlaatspruitstukpakking etc). Als dit in orde is laat hem dan pas uitlezen.
PS krukassignaal kan het niet zijn dan zou de motor helemaal niet aanslaan.
Misschien soms wel soms niet goed werken van de sensor vandaar mijn redenatie, kom dit vaker tegen bij verschillende auto's (eerlijk: nog nooit bij een mini gezien).
Sorry, maar heeft minicooper1300 na een jaar nog steeds hetzelfde probleem? Als ik zo naar de data's kijk heeft hij bijna een jaar terug die vraag gesteld.
Groeten,
Carst
Ik denk dat iemand een oplossing geeft in een oud topic waarop we/ik door gingen. Probleem opgelost .
Feb 2011... Dan heeft deze post bijna een jaar in de verkeerde rubriek gestaan.
RE: Motor 1300 Spi loopt niet zuiver.
Ingediend door MiniCooper1300 op zo, 06-02-2011 17:30
Bij mijn mini loopt de motor erg onregelmatig.
Als hij koud is valt het op zich nog wel mee maar als je een klein stukje gereden hebt en de motor is warm begint hij een beetje te haperen.
Volgens de toerenteller gaat hij dan constant heen en weer tussen de 500 en 1000 toeren.(800 toeren is volgens mij normaal)
Ik ben al paar keer bij de garage geweest maar tot heden kunnen zij niet vinden wat er mis mee kan zijn.
Hebben jullie een idee wat het kan zijn en/of weten jullie iemand die het misschien kan maken?