BDK doet het wel aardig.
Helemaal precies weet je het natuurlijk pas d.m.v. een dyno-sessie.
- Login of registreer om te reageren
BDK doet het wel aardig.
Helemaal precies weet je het natuurlijk pas d.m.v. een dyno-sessie.
dat wil ik alleen gaan doen als het echt prut blijkt te zijn en wanneer ik er zelf weinig aan kan verbeteren. Eerst maar eens op vakantie!
Nog bedankt voor de hulp!
BDL met een wat rijker middengebied.
is wel een aardig startpunt in ieder geval.
maar zonder dyno ben je zeker 10 pk lichter
Dat is wel erg makkelijk gezegd... 10pk is best veel voor een naaldje en wat ontstekingstelwerk. Op een blokje met alleen andere nokkenas en spruitstukken.
De mini rijd nu! Alleen zit de uitlaat er gaar onder en komt die tegen de plus aan. ik moest toch even een rondje rijden, maar kwam redelijk snel stil te staan. even wat buigen en trekken en toen deed ie het weer een paar honderd meter. Puur sw5 genot. hahaha, alleen rustig rondje in de wijk. Nu eerst vakantie naar uk! meteen een goed uitlaatspruitstuk meenemen! En dan netjes gaan monteren en afstellen. Groeten hier!
Ander uitlaatspruitstuk eraf en millennium ding erop. Een wereld van verschil wat betreft montage ellende. De vorige setup had inderdaad mn halve pluskabel gesloopt, die is nu weer bijgewerkt en beter beschermd, maar blijft toch vervelend.
De stalen fan "tunen" was ook nog lastig. Ringetjes en moertjes(lees: afstandbussen) ertussen proppen en beetje bijbuigen en klaar is kees.
Starten lopen. Zonder choke wilde hij niet aanblijven. Onsteking wat vroeger draaien, mengsel wat rijker, nu lijkt hij al aardig te lopen. Vandaag met mooi weer verder met ook het stuurgedeelte als het tenminste droog gaat worden. Misschien dat ik toch naar de clubspecials kom. Harc dag is meteen erg lang en bij de specials kan ik nog mensen in de weg rijden bij die slalom. Alleen die engine steady moet beter vast kunnen...
Heb je alleen maar de nokkenas vervangen of nog meer gedaan aan het blok? Ik begon met mijn getunede 1000 ook eerst zelf met experimenteren. Die dynosessie zal er uiteindelijk wel van komen om het perfect te krijgen.
Wat is het probleem met de enginesteady?
Dennis
Hij loopt nu wel redelijk. Ik had 2 naalden liggen. de arme was te arm en de rijke is goed te doen. Ik heb nu een mooie verbranding en hij pakt aardig op. Het is niet zo snel als mijn rode was, maar schiet toch aardig op geloof ik.
Ik wil hier wel een afstelsessie mee gaan doen om te zien of het nut heeft.
Alleen een sw5 verder niks. millenium uit- en minispares inlaatspruitstuk. verder wat wegliggingspul en that's it.
Engine steady moet met 4 bouten vast, het lukt mij maar om er 2 vast te draaien. Die andere kom ik niet bij van binnenuit... En ik heb toch lange vingers.
Wat je met die enginesteady ook kunt doen is de bouten van binnen naar buiten, dan kun je er gemakkelijker een moer op draaien, met een punttang krijg je die bouten er wel ingefrommeld.
Dennis
Plaatje zit nu vast gelast. Bleek een right hand model plaatje te zijn. Daarom pastte die niet zo lekker. Maarja, CMC saved the day! Nu kan ik volgende week vrijdag waarschijnlijk ook mee HARCen!!! joepie!
RE: Naald voor 1300 met SW5
Ingediend door taekeb op wo, 07-06-2006 06:53
[size=75:2n3bdymi][Topic gesplitst uit algemeen 1300 tunen topic - Eelke][/size:2n3bdymi]
nu niet meer dus...
Maar wel snel weer met een 1275 sw5 blokje. Wat voor naald zou in de buurt komen voor dit blokje met hif44 en stage 1 spruitstukjes?